P.O.V. Jown
'Hoelang ga je nog door om die 2 leuke meiden in de maling te nemen', zegt zen vriend, Brandon, oftewel Brad. 'Ehmm, ik weet niet, wanneer ik er niet meer zin in heb', zegt hij. 'Oow oke', zegt hij vaag. 'weet je wat ik vandaag heb gedaan, echt gewoon doodlachen', zeg ik vrolijk. 'Wat?', zegt hij met een face dat het hem niet echt boeit, maar ik negeer het gewoon. 'Nou kijk, ik had met die twee meiden tegelijk een afspraak en ook op dezelfde plek, en ik kwam niet opdagen', zeg ik en schiet in de lach. 'Wat grappig', zegt Brad sarcastisch. 'Ja moesten ze maar niet op me zijn, eigen schuld dikke buld, ze probeerde indruk op te maken..', zeg ik koppig. 'Wat jij wilt, je gaat hun vriedschap en hun hart breken, dat je zo erg met gevoelens speelt, je hebt gewoon geen hart', zegt hij tegen mij vol met medelijden. Het deed me pijn wat hij zegt : dat je met gevoelens speelt, je hebt gewoon geen hart.
Misschien heb ik geen hart, maar wat boeit hem dat nou, natuurlijk boeit hem dat, hij is men vriend, nee men beste vriend, hoe zou ik het vinden als ons vriendschap zou verpesten : wat jij wilt, je gaat hun vriendschap en hun hart breken.
Ik moet dit stoppen...
'Jown, Jooowwnnn', roept Brad me naam. ' He jaa ?? oowhh eeyh Brad we moeten dit stoppen, ik moet het voorzichtig met hun uitmaken', zeg ik bedacht. 'Oowh oki, wat is er plotseling van veranderd, je wou toch lol beleven, en toch lachen, soms snap ik jou niet, maar het is wel een goeie keuze', zegt hij blij. 'Maar hoe moet ik het voorzichtig tegen hun zeggen...?', vraag ik. 'Ik heb al een idee, vertrouw me maar', zegt hij met een gemene grijns.
P.O.V. Kim
Ik ben alleen, Jown wou me wat zeggen, en we hebben een afspraak bij een geheime plek, die niemand weet. Effe later komt Jown naar dat geheime plek. 'Wat wou je me zeggen?', vroeg ik nerveus, ik ben soo bang dat hij het met me uit gaat maken.
P.O.V. Jown
Ik moest me aan het plan houden van Brad, het waarheid vertellen, dus ik begon met, ehmmm hoe heet ze... oowh ja Kim. 'Ehmm, Kim ik moet je wat vertellen, en je zal er niet echt blij mee worden, ik zeg alleen het spijt me', zeg ik triest en vol met spijt. Met veel gedwang van Kim, heb ik het hele verhaal verteld, ze was niet eens verdrietig ofso.
P.O.V. Kim
Me hart is stuk van binnen, maar 1 ding jongens zijn het niet waard om te huilen, IK GA NOOIT, NEVER NOOIT HUILEN VOOR EEN JONGEN. Maar ik vindt het triest voor Noa, zij zal dramatisch reageren(zoals altijd). Ik ga never nooit verkering nemen met die walgelijke jongens. NOOIT MEER. Het enige antwoord van mij is 'Je bent echt een mens die het niet waard is, ik meen het, je krijgt nog met mij te maken' en dan loop ik woedend weg.
P.O.V. Jown
Je bent echt een mens die het niet waard is.
Er kwam een traan in me ogen, ze liep al woedend weg, het laatst wat ik nog zei was 'het spijt me' Maar het spijtte me ook echt, nu moest ik het nog aan Noa vertellen, zij is wat dramatischer dan Kim. Maar ik kan het aan. Ik vertrouw mezelf...
Weet je op sommige momenten, ben ik super zenuwachtig, ik sta voor Noa. 'Wat is er aan de hand schat', zegt ze vrolijk. En nu moet ik haar vrolijk heid bederven, ik ben nu ontzettend droevig.
'Jown ik weet het al, Kim heeft het al gezegd, ze zei ook dat je veel spijt had, het maakt niet uit voor mij, ik heb je vergeeft, maar Kim denk ik niet', zegt ze vrolijk en geeft me een knipoog. Ik ben echt opgelucht dat haar vrolijkheid niet weg is, en dat ze me heeft vergeeft. Ik loop met een grijns weg...
----
Dit was hoofdstuk 3, hoofdstuk 4 komt denk ik morgen of overmorgen, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
DoeiX
Follow wij Followen terug
Commenten wat jullie van dit hoofdstuk vinden.
Vote'n
Alvast bedankt...
JE LEEST
Love Trouble...
RomanceEr zijn 2 beste vriendinnen, ze heten Noa en Kim. Ze zijn toevallig op dezelfde persoon (dat is nii zo handig), hij heet Jown, hij is niet bepaald lief, hij weet dat Noa en Kim op hem zijn, en gaat de 2 meiden in de maling nemen. Wil je weten wat we...