Zach leder efter et sted på perronen, hvor han kan hvile sig, men alle bænkene omkring ham er optaget. Han sukker dybt, mens han kigger på sin telefon. Ingen opkald eller beskeder - end ikke en email. Han kan mærke, at hans tålmodighed er ved at slippe op. Han kigger på tunnelen, men toget er stadig ikke på vej, hvilket kun forværrer hans humør. Hans mave knurre lavt, så han kigger rundt på stationen for, at finde en madautomat. Da falder hans øjne på noget, han ikke havde regnet med, at se på den øde togstation sent på aftenen:
En pige med mørkt hår, der er sat op i en knold. Hendes ben og arme er lidt mørkere end resten af hendes krops lyse hudfarve. Hun sidder og læser på en bænk, et stykke fra ham. Zachs hjerte stopper kort, da hun gengælder hans blik. Pludselig sker det underligste: Hun smiler til ham. Det er ikke et af de ligeglade blikke, han får så tit i skolen. Det er faktisk et smil. Det er endda det smukkeste smil, han nogensinde har set. Hendes øjne er så fulde af glæde og energi, at det giver ham sommerfugle i maven. Et stærkt instinkt inde i ham fortæller, at han skal gå hen og tale med hende - så det gør han.
Zachs hjerte hamrer hårdere og hurtigere, jo tættere han kommer på hende. En varm fornemmelse vokser i ham, og et smil finder vej til hans læber. Pigen rejser sig op, da Zach kommer helt hen til hende. Hun åbner hendes mund, for at sige noget, men lukker den med det samme, da en mørk skikkelse pludselig sniger sig om bag hende og slår hende bevidstløs. Zach prøver at gribe hende, men det er for sent - Pigen falder til jorden med et stort brag. En lille pøl af blod flyder på gulvet. Zach kigger op, men skikkelsen er forsvundet efter et enkelt blink. Zach kigger på pigen igen. Der er kradsemærker over hele hendes krop. Zach kigger på hans hænder. Hans negle er lange og umenneskelige. Så opdager han, at de dækket af blod. Pigens blod.
YOU ARE READING
Flygt Fra Fuldmånen
FantasyZach er bare en normal teenager med en normal kedelig familie, eller er han? Han vågner en dag, og føler sig anderledes. Han ved ikke, hvad der er galt med ham, men fortæller hans forældre ham egentligt alt om deres families historie?