Craiasa din Fairy Tail (fanfic Fairy Tail)

682 26 0
                                    

Sa ma prezint , eu sunt Luna. Luna si atat , nume de familie n-am sau daca am, nu m-il amintesc, tot ce imi amintesc este chipul de inger al mamei mele si ultimele ei cuvinte:

"Luna vreau sa nu uiti niciodata ce iti spun acum. Luna tu esti speciala! Tu nu esti ca restul magilor spiretelor celesti , sa nu uiti asta niciodata , tu esti o craiasa! Si mai vreau sa te rog sa cauti " Cheile Craiesei" . Doua dintre ele nu trebui sa le cauti, le am eu si le vei avea tu acum. Ai grija de tine Luna." iar dupa cele spuse a inchis ochi ,trasa intrun somn vesnic. Si acum imi amintesc de ea , cu parul de un blond sclipitor si  ochii de un albastru pur. O fire blanda si totusi nebuna .

In momentul de fata nu am o casa , nu am prieteni , nu am nimic . Cum mai supravetuiesc ? Din mila , asa am unde sa dorm ,ce sa mananc si cu ce sa ma imbrac . Cu alte cuvinte traiesc din mila .

Dar de acum zic : STOP !!! M-am saturat sa traiesc din mila , am  18 ani pot sa ma angajez undeva , sa am o casa a mea . Si desigur ca nu renut la rugamintea mamei mele , o sa continui sa caut "Cheile Craiesei". Gata cu mila , o noua viata ma asteapta.!

---------------------------

Melodia ma ajutat sa scriu. Sper sa va placa povestea . :-)

Craiasa din Fairy Tail (fanfic Fairy Tail)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum