Ziua ciresilor ( part.2)

246 9 7
                                    

* Gray pov *

- Care o fi locul? am inrebat eu deja plictisit pentru ca eram inca la start. Levy, Gajeel si Lily plecasera deja, ma si asteptam ca Levy sa fie prima care rezolva ghicitoarea. Juvia inca statea si analiza foaia, in timp ce eu ma uitam la Lucy pentru ca eram sigur ca ea va fi a doua care isi va da seama, dar se pare ca m-am inselat pentru ca imediat am auzit pe cineva strigand: " Asta e, am aflat la ce se refera! "

Am intors privirea in acea directie si am fost surprins sa o vad pe Luna in echipa cu Laxus amandoi plecand. Nu dupa mult timp mi-a venit ideea sa ma i-au dupa urmatoarea echipa care isi da seama. Din fericire urmatoarea era compusa din Lucy, Natsu si Happy.

- Juvia, haide am aflat unde se afla. i-am spus fetei ce inca cauta raspuns la ghicitoare, am prinso de mana si am traso dupa mine.

- Gray-sama ma tine de mana! a tipat ea entuziasmata.

I-am urmarit pe cei trei pana la jumatatea durumului. Cand mi-am dat seama unde se indreapta am hotarat sa ii incetinesc. Am marit pasul si odata ajuns in spatele lor i-am luat prin surprindere si i-am inghetat, lasandule doar capul dezghetat.

- Gray! a spus Lucy uimita.

- Gray nemernicule! Da-mi drumul imediat idiotule! a strigat Natsu.

Nu i-am bagat in seama si am inceput sa fug cu Juvia in spatele meu, nu dupa mult timp am ajuns la pestera dar ce va era ciudat intrarea era blocata.

- Gray-sama ce e asta? a intrebat Juvia mirata ca nu putem intra.

- Asta, asta sigur este lucrarea lui Gajeel.

* Luna pov. *

- Asta, asta sigur este lucrarea lui Gajeel.

Am auzit o voce cunoscuta, o voce care ma facut sa sar in sus de bucurie. Gray era in partea cealalta si ne putea ajuta sa iesim.

- Gray, Gray! Ma auzi? am strigat in speranta de a ma auzi.

- Luna, tu esti? Cum sa intamplat asta?

- Pot spune doar un cuvant : Gajeel.

- Ma asteptam.

- Gray trebuie sa ne ajuti sa iesim!

- Va ajut dar cum?

Am stat putin si m-am gabdit cum am putea face sa dam pietrele la oparte. Cand Laxus a lovit piatrele nu sa intamplat nimic, dar daca amandoi ar lovi...

- Gray, loveste in pietre cand iti dau eu semnalul! Si tu la fel Laxus. am spus si imediat amandoi sau pregatit sa loveasca. Ok la trei, unu...doi...TREI! am strigat cu putere si am putut vedea cum Laxus trimite o gramada de fulgere spre peretele creat din bolovani. Bolovani si farame de pietre sareau peste tot, find un pericol pentru mine ce ma aflam chiar ne protejata. Laxus vazand asta ma apucat de mana si ma tras in spatele lui eu ascuzanduma bine, si inchizand ochi.

Dupa un timp totul sa mai linistit, am deschis usor ochi si am vazut peretele de piatra distrus.  Laxus arata destul de obosit si Gray la fel... stai putin daca il pot vedea pe Gray asta inseamna ca...

- Ati reusit! am strigat fericita, si fara sa constientizez am alergat spre Gray sarindui in brate si strangandul tare.

- Rivala in dragoste!

- Scuze dar noi avem un concurs! am auzit doua voci in spatele meu, am intors privirea si am putut sa o vad pe Juvia cu o fata ce vrea sa ma ucida si Laxus incruntanduse la Gray .

- Da corect pai mersi dinou de ajutor! am spus si am dat sa plec dar ma oprit Gray.

- Hei v-am ajutat sa iesiti acum ajutatine si voi.

Craiasa din Fairy Tail (fanfic Fairy Tail)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum