1.Bu ayak izleri kimin?
1855 yılının Şubat ayında İngilterenin Güney Devon kentinde tuhaf ayak izleri keşfedildi. Bu izlerin kime veya neye ait olduğu belirlenemedi. Fakat bazı köylülere göre bu izler şeytanın ayak izlerinden başka bişey değildi. bilim insanları ise bu görüşü tamamen reddediyor ve şu soru ortaya çııyor: Bunlar Kimin Ayak İzleri ? Kardaki ayakizlerinin her biri at nalı şeklindeydi. Fakat izler evlerin damlarındada görülmüştü. İzler tek bir hat üzerinde devam ediyordu. İzleri bırakan her neyse önüne hiçbir engel tanımadan tek bir hat üzerinde devam etmişti. Bir Devon papazı ve doğabilimcisi izlerin arkasında şeytanın olduğu görüşünü yalanladı fakat açıklayamadığı şeyse karanlıktan seher vaktine kadar 120 km yürüyen, damlara tırmanan ve ot yığınlarının içinen geçen hayvanın hangisi olduğuydu. Siz ne düşünüyorsunuz ?
2.Kelly Hopkinsville Olayı
1955 yılında Kentucky Hopkinsville'de bir Ağustos akşamında Sutton ailesi sakin bir yaz akşamı geçiyorlardı. Ailenin bir de misafiri vardı: Billy Ray Taylor. Taylor saat 19 sularında bahçeye su içmeye çıktı. Suiçerken 500 metre ilerde ağaçların arasında parak bir yaratık gördü.İçeri girip olanları anlattı fakat ona gülüp geçtiler. Daha sonra evin köpeğinin yüksek sesle havlamasının üzerine evin iki büyük erkeği Sutton ve Taylor silahlarını kuşanıp dışarı çıktılar. Ağaçların arasından onlara doğru gelen sanki teslim olmuş bir biçimde ellerini havaya kaldırmış bir yaratık ortaya çıktı. Dehşete kapılıp 5 metre kala ateş ettiler ve yaratık ters takla atıp ormana kaçtı. İçeri geçip olanları anlatırken yaratığı şu şekilde tarif ettiler. "Parlak, 1 metre boylarında, büyük kafalı; büyük, yelkensi, sivri uçlu kulaklı; parlak büyük gözlü; elleri pençeli. Ya tamamen metalik gümüş kıyafetler giyiyor ya da kendisi o renkte.” İkili yaratığı vurup vurmadıklarına bakmak için dışarı çıktılar tam kapıdan çıkarken Sutton saçında bir el hissetti. Yukarı baktığında onlardan birinin saçına dokunduğunu gördü. Karısı çığlık atarak kocasını içeri çekti. Lucky dışarı çıkıp yaratığa ateş açtı. Yaratık isabet alarak devrildi. Ev onlar tarafından sarılmıştı 2 saatlik çatışmadan sonra ev halkı evden çıkıp arabalara doluşarak polis karakoluna gittiler. Şerifle birlikte eve döndüklerinde etraf sessiz görünüyordu. Lucky nin evden çıkmadan evin köşesinde vurduğu yaratıktan kalan izden başka etrafta hiçbirşey yoktu. İz sadece belli bir açıdan bakıldığında parlıyordu. Polisler hiçbir ize rastlamadıkları için evden ayrıldılar. Ev halkı biraz oturdular fakat hiçbir iz olmadığı için ışıkları kapatıp uyumaya çalıştılar. Yaratıkların popüler ismi, “Hopkinsville Goblin” (Hopkinsville Cinleri) olmuştu. Daha sonra da olayın düzmece olduğuna dair hiçbir kanıt bulunamadı.
3.Bataklık Cesetleri
1640 yılının bahar aylarında Schalkholzer Batakllığında bir bataklık cesedi bulundu. Adam bataklık tarafından mükemmel bir şekilde korunmuştu. Adamın üzerinde yapılan incelemelerde öldürülmüş olduğu ortaya çıktı. dar iyi korunabilmişlerdi ? Yoksa kaza ve cinayet bunları açıklamaya yeter miydi ? Bataklık cesetlerinin bu kadar iyi korunmasının sebebi olarak bataklık yosununun turba oluşturması gösterilebilir. Bu da bakterilerin üreyememesi ve organik maddelerin aynı zamanda bataklık cesetlerinin bataklık yosunları tarafından bakterilerden korunmasını sağlamaktadır. Bataklık yosunları ölünce turbaya dönüşür ve cesetler biriken tabakaların altında kalır. Son yıllarda bahçelerde turba kullanılması ve son yüzyıllarda turbanın yakıt olarak kullanılması sonucu bataklık cesetleri gün ışığına çıkmıştır. Fakat niçin öldürüldükleri hala gizemini korumaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Olaylar
Truyện NgắnNeden korkuyoruz,duş alırken neden duşakabini açık bakıyoruz,Neden evde yalnızken başka birinin bize seslendiğini hissediyoruz? *Cin vakaları *Korkunç bilgiler *Batıl inançlar *Paranormal olaylar