Нэгэн тансаг буудлын өрөөнд гүн нойрондоо автан унтах эмэгтэй. 5хан алхамын цаана бх усны өрөөнөс гарч ирэх залуу.Урд н шөнө н хамт хоносон гэдгийг илтгэх шиг.Дуулаад ч бгаа юмуу үглээд бгаа юмуу залуугын энэ дуугаралтаас болж бүсгүй сэржээ.
Киёоми:*Юу вэ энэ залуу чинь хэн бэ? Яагаад энэ буудалд хамт бдаг билээ бурхан минь унтчихсан юм бхдаа=~=*
Киёомиг яг ингэж бодож бх хооронд Юнги эргээд харчихав.Киёоми хурдхан унтаж буй дүр исгэлээ.
Юнги: чамайг сэрсэнийг чин мэдэж бна. Чи босоод хоол идчихээд явна биз. Би ингээд ажилтай болхоор явах ёстой.
Юнги ингэж хэлээд халлганы өмнө очоод чангаар
:-Өчигдөр орой схан бсан шүү чи согтуу бсан ч гэсэн
Киёоми таамаглаж бсан ч арайч унтчихсан бна гэж бодоогүү. Баларсан юм тэр зүгээр л нз залуутайгаа маргалдаад гомдсондоо л архи уусан байтал араар нь тавьчихсан бна.Асуудал ч үүсэх ндээ.хххххххххххх
Сүжин: Чи намайг одоо болтол мартаагүй юмуу Жүүний?Бүхэл бүтэн хоёр жил өнгөрчихөөд бна. яагаад намайг мартаагүү юм?
Намжүүн: Сүжин би тайлбарлий. Тэр үед яагаад Наёонтой хамт гэрт байж бсан бэ гэвэл үнээн үнэхээр би Наёонтой унтах гэж бсын. Гэхдээ чамаас болсон Наёон надад Сэүн чамайг үнсэж бгаа зураг авчирч өгсийн би үнэхээр уурласан. Би хичнээн чамд хайртай байлаа намаг яаж араар тавьж явж чадваа гэж уурласандаал хариугаа авах гэсэн боловч чи яг тэр үед гэрт ирээд таарчихсан.Гэхдээ би тэрэнтэй унтаагүй чамайг гарсны дараа юу хийх гэж бснаа ухаараад араас чин гарсан чи ирээгүү юм шиг л алга болчихсон. Бас яг тэрэнтэйгээ адилхан хэзээ ч бгаагүй юм шиг ор мөргүй замхарсан. Би замайг өчнөөн хайсан гэхдээ олоогүү тэгээд би шантарсан сүүлдээ би завхай залуу болсон. Харин чамайг өнөөдөр хараад их гайхсан баярласан бас уурласан . Чи бараг шалдан шахуу баахан өлөн залуусын өмөнө бүжиглэж бсан. Шалтгаантай болоод хийснийг чин би ойлгож бна. Харин одоо чамд надаас өөр хэн ч бхгүү чи надтай хамт амьдар гуйж бна мм?
Сүжин:Жүүний би...
Намжүүн:Хэрэггүй ээ би тайлбар сонсмооргүү бна.Зүгээр л надтай амьдар би чамд хайртай Сүжинаа*тэврэх*
Сүжин:Би эргээд чам дээр очих гэж бсан..намайг хуурахгүй гэдгийг чинь мэдэж бсан. Гэхдээ ээж өр тавьсанаас болоод чадаагүй юм би ч гэсэн чамд хайртай итгэж бна*зөрүүлэн тэврэх*
Жүүний хэтэрхий их баярласандаа Сүжинийг үнсэж гарлаа. Тэгээд уруулан дээр н ирээд удаан үнсэв. Сүжинд ч таатай бсан учир зөрүүлэн үнсэж эхэллээ... тэдний анхны шөнө......Ийм л юм болсын. Тэр хоёр одоо жаргалтай байгаа.
ххххххххххххх
Тэхён Ёммиг бие үнэлэгч шиг гэж хэлсэн өдрөөс хойш нэг сар өнгөрч бна. Нэг таатай мэдээ дуулгахад Жимин Жонгүг хоёр маань уулздаг хүнтэй болсон. Жонгүгийн уулзаж бгаа бүсгүй мэдээж Харү. Аввв тэр хоёр ёстой хөөрхөн харагддаг. Гэхдээ сүүлийн үед Харү маань Жонгүгийг уулзхуу гэж хэлэхэд заавал ямар нэгэн шалтгаан хэлж хойшуулах болсон. Аа харин Жимин маань нөгөө бүсгүйтэйгээ бага багаар дотносож бгаа. Яаж танилцсан бэ гэхээр Жимин маань мотогоо унаж яваад Хэмми гээд охиныг шүргэчихсэн.
ххххххххххх
Жимин: Мм за хайраа хайр нь одоо очлоо гэртээ хүлээж бай
Хх: За хурдан яваарай ма сэкси бооё үнсий*таслах*
Жимин: хайраа гэж дуудсандаа итгэхгүйнээ*бувтнах*
Манай сэкси залуу мотоциклоо унаад замаар давхиж явлаа. Замын гэрэл улаан болон Жимин хурдаа саруулж бснаа гэнэт хурдалчихсан. Учир н гарцан дээр хүн бхгүү бсымалдаа. Хаанаас ч юм гэнэт нэг эмэгтэй хар хурдаараа гүйгээд гараад ирсэн. Жимин сандарсандаа эргэсэн боловч хэт хурдан явсан болхоор баруун гарыг н шүргэчихэв. Хэмми бол жудогоор багаасаа хичээллэсэн охин урт үстэй чолктой байнга биеийн тамирын хувцастай явдаг.
Хэмми: ааа муу эргүү новш чин улаан гэрэл асчихаад бхад зогсож мэддэггүй юмуу. Миний гар хөдлөхгүй бна*уйлах*
Жимин: Хөөе бүсгүй би чамайг эмнэлэг хүргээд өгчихнө битгий баашлаад бай
Жимин араасаа дуулга аваад Хэмми рүү шидсэн боловч Хэмми барьж авхаасаа өмнө толгойгоо цохьчихсон -,-
Хэмми:Муу эргүү гөлөг*бувтнах*
Жимин: Бяцхан хадагтай намайг хараахаа болиод хурдан сууж үз
~Хангүг эмнэлэг~
Эмч: тм ч хүнд гэмтэл биш ч гар н хугарсан бна.
Өвчтөн нэрээ хэлээрэй
Хэмми: Хэмми, И Хэмми 23-тайхххххх
Тэр өдрөөс хойш Хэмм 7 хоногт эмнэлэгт хэвтсэн.Жимин өдөрт хоёроос гурван удаа очдог. Эхэндээч дургүй бсанлдаа. Сүүлдээ тэр хоёрын яриа нийлээд овоо болсон. Эмнэлэгээс гараад хоёр хоносоны дараа тэр хоёр уулздаг болсон.Нэлээн дотно болж бгааг дуулгах нь таатай боловч засрашгүй Жимин охидуудтай зугаацдаг хэвээрээ.....
Ёмми Тэхён хоёрын хувьд гэвэл Тэхён Ёммигийн ажилдаг кафег санамсаргүй мэдчихсэн тэгээд өдөр болгон очдог. Харин Ёмми Тэхёнд дургүй үффф нөгөө үг нь одоо болтол бодогддог юм бгаан. Тэхён одоо болтол хоолонд даалгах гэж залгаагүй. Өдөр болгон очиж 2 цаг кофе ууж суудаг. Яг 2 цаг. Заримдаа Ёммиг орой тарах үед Тэхён хүргэж өгдөг. Ёмми зөвшөөрж бна гэдэг чин нэг ноотой гэсэн үг ххи. 3 хоногийн өмнө Тэхён Ёммиг хоолонд урьсан. Тэр үгүй гэж хэлээгүй бодий гэсэн. Гэхдээ Тэхёны тэвчээр барагдсан бх.
Оройн 21:35 минут Ёммигийн ажил тархад 25 минут дутуу бна. Хаалга дуугаран үйлчлүүлэгч орж ирлээ.
Ёмми: Тавтай морилнуу
Тэхён: Чамайг бодож дууссан гэж найды. 3 хоног өнгөрлөө.
Ёмми:Маргааш амралтын өдөр гэхдээ би ажилтай. Орой 8 цагт уулзы.
Тэхён: Би чамайг ирж авнаа*wink*
Би энэ залууд сайн болсон гэдэгтэй итгэхгүй бна. Тэр чин завхай залуу шүү дээ...зза😂 хэдхэн ч гэсэн уншиж бгаа хүмүүстээ талархаж бнаа😍💞😂👏
YOU ARE READING
💞 Bad Boy 💞
RomanceНохой хэзээ ч муур болдгүү юм... Гэхдээ би тэр залууг нохой биш чоно байгаасаа гэж хүсэж бна.....