1.

120 8 2
                                    

Ангийн хаалга хүчтэй савагдан онгойход хүүхдүүд бүгд хаалгны зүг гайхан харсаар бүгд сандралдан суудалдаа суув.Гайхалтай тэр өнөөдөр үнэхээр эрт ирж байх чинь.Бюн Бэкхён!Тэр үргэлж л ингэж орж ирдэг.Би ч чихэвчээ зүүн буцан урагшаа харлаа.Тэр миний хажууд ирэн суун мөрөөр минь гараа оруулан тэвэрсээр чихэвчийг минь чихнээс минь салгахал би түүн рүү харсаар:Өнөөдөр яасан эрт ирж байх юм.
Бэкхён:Харин л дээ!Өчигдөр оройг үнэхээр гайхалтай өнөрүүлсэн ч өглөө сэрэхэд өчигдөр шөнийн минь гол эзэн аль хэдийн яваад өгчихсөн байсан болохоор гэж тэр чихэнд минь ингэж шивнэчихээд инээмсэглэв.Новш гэж тэр үнэхээр эгдүүтэй юм.Гэвч тэрнийг хараад догдлох сэтгэл минь аль хэдийн хөрчихсөн байтал тэр одоог хүртэл надтай ингэж харицах гэж.
Би ч өөдөөс нь худлаа инээмсэглэн урагшаа харлаа.Бэкхён дахин наашаа харахад нь түүн рүү эргэн харвал тэр уруул дээр минь үнсэн:Төрсөн өдрын мэнд! гэж хэлэн урагш харахтай зэрэгцэн хичээлын хонх дуугаран ангийх багш өнөөх ууртай царайгаа гаргасаар орж ирлээ.


Завсарлагаанаар Бэкхёнтай цуг хоолны танхим орлоо.Би ч Бэкхёны шахалтаар түүний найзуудтай суулаа.
  -Ахх өнөөдөр манай Инми-ийн төрсөн өдөр билүү?Баяр хүргье! гэж хэлэн ёжтой инээмсэглэв.Хараал ид!Тэхён Үнэхээр дургүй хүргэж байх чинь.Тэд ч бас надад баяр хүргэцгээж байлаа.
Би ч тэдэнд Баярлалаа гэж хэлэн харин түүнийг үл тоон Чанёол Жонгүг хоёрын голоор орон ярилцаж эхэлхэд тэрээр уурлан өөр тийш харан яриа өдөж эхэллээ.Бэкхёны гар мөрөөр орж ирэн намайг өөртөө наан суулаа.Би нүдээ эргэлдүүлэн түүн лүү яасан гэсэн харцаар харахад тэрээр хацар дээр минь зөөлөн үнсээд буцан тэдэнтэй ярьж эхлэв.


Хичээл тарсны дараа Сэра,Юүри хоёртой төрсөн өдрийнхаа үдэшлэгт бэлдэн дэлгүүр орсоор гэртээ ирэхэд үйлчлэгчид аль хэдийн үдэшлэгт зориулан бүхий л зүйлсыг чимэглсэн байлаа.Бид ч авсан шинэхэн хувцаснуудаа өмсөн нүүрээ хөнгхөн ч дур булаам харагдуулам будан доош буухад зочид аль хэдийн ирсэн байлаа.Бэкхён ч над дээр ирэн:Чи үнэхээр дур булаам харагдаж байна гэж хэлэн бэлхүүсээр минь нэг гараа оруулан тэвэрлээ.Би түүний уруул дээр зөөлхөн ч шуналтай гэгч нь үнэсэхэд хэн нэгний хоолойгоо засах нь сонсогдлоо.Бид 2 ч эргэн харвал Бэкхёний найзууд болон Сэра,Юүри зогсож байлаа./Бэкхёны найзууд болох Сэүн,Кай,Жонгүг,Тэхён,Жимин,Чанёол,Тао нар бол сургуулын алдартай бүлгэм юм./
Чанёол дахин хоолойгоо засан:Наад нялуурлаа орой орондоо л хийцгээ гэтэл бид инээлдсээр үдэшлэгтээ орлоо.



Үдэшлэг ч ид дундаа орон зочид төрсөх өдрийн дуу дуулж дуусахтай зэрэгцэн би ч маш гоёоор чимэглэсэн дээрээ "18насны баярын мэнд" гэж сийлсэн бялуун дээрхи асаалттай байх лаануудыг хоромын дотор үлээн унтраав
-ТӨРСӨН ӨДРИЙН МЭНД ХҮРГЬЕ!ИНМИ
Тэд ч надад баяр хүргэн алга ташина.
Намуухан хөгжим аяалан хосуудын дунд хангалттай романтик орчин үүссэн байлаа.Бэкхёныг хайсаар өрөөнд очвол тэд аль хэдийн тасарчихсан зарим нэг нь газар зарим нь буйдан дээр харин Бэкхён ганцаараа ширээн дээр хэвтэж байлаа.Сэра Юүри хоёр дээр очвол тэд нэг нэг залуу тэвэрчихсэн намуухан аян дээр бүжиглэж байлаа.вАхх би төрсөн өдрийн эзэн үдэшлэгний хатан байхад надад яагаад ингэж уйдах сэтгэл төрнө вэ.Хэсэр суун байгаа хүмүүсыг ажиглавал хосууд үнсэлцэн бие биенийгэж таалж зарим нэгэн хүмүүс хэтэрүүлэн ууснаасаа болон шалан дээр хэвтэнэ.Гэтэл нүд минь буйдан дээр ганцаараа суун гарт байх дарсаа бага багаар шимэн суух заоуу дээр туслаө.Түүнийг сайн ажиглавал өөгүй цэвэрхэн арьс,өндөрдүү гэмээр хамар,нүд хөмсөг,уруул гээд өөлөх зүйлгүй үнэхээт төгс юм.Тэр над руу харахад би ч инээмсэглэн түүний өөдөөс харлаа.Тэр намайг чиглэн ирээд миний хажууд суулаа.
...-Үнэхээр том үдэшлэг хийж байх чинь сургуулыхан тэр чигээр нь урьдаг.
Би:Жилд ганц болдог нандин баяраа харамлах зүйлгүй тэмдэглэх хэрэгтэй шүү дээ гэж хэлэн амандаа ёжтой инээмсэглэл тодруулан түүний уруул руу харцаа чиглүүллээ.Тэр ч дөхсөөр түүний уруул миний уруултай хүрэлцэхэд үнэхээр тийм гэхийн аргагүй мэдрэмж төрж байв.Өмнө нь зөндөө үнсэлцэж үзсэн ч энэ удаагийх хэтэрхий төгс гэмээр мэдрэмж төрж байлаа.Тэр надаас уруулаа салган хэсэгхэн зуур нүд рүү минь ширтлээ.Би ч түүний нүд рүү ширтвэл хүсэл тачаалалаар дүүрэн байлаа.Түүний хоёр гар бэлхүүсээр минь орж ирэн намайг цээжиндээ наав.Түүний цээжиний булчин миний цээжинд мэдрэгдлээ.Новш гэж Инми чи түүнийг аль хэдийн хүсээд эхлчихэжээ.
Өөрийгөө барин түүний нүд рүү дахин ширтлээ.Тэр харц намайг галзууруулхана.
...-Инми чамайг ингэнэ гэж төсөөлж ч байсангүй гэж хэн нэгэн хүйтэн өнгөөр хэлэхэд гайхан арагш харвал...............

Хуучин Enna623-ийн өггүүлэгүүдийг шинэчилэн оруулж байгаа болно!😊🌸💕

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•Алдаа•Where stories live. Discover now