50) Minecraft Skywars

193 25 1
                                    

Hoevaak Jeremy iemand rekt in 1 video...

-Jeremy

"Als je mijn cam niet fijn vind staan, prima, ik ga het niet veranderen"

...

-Jeremy

"Daarom staat mijn cam nu zo en niet anders, pech dus"

...

-Jeremy

"Hoe m'n cam staat zou niet uit moeten maken, want het zou uit moeten maken hoe ik speel, en dat is als een pro"

...

-Jeremy

"Oké, we gaan de laatste seconde basic chests aanklikken, want dan hebben we iedereen genaaid"

...

-Jeremy

"Jouw leven is zojuist vernietigd door de Traanman"

...

-Jeremy

*Jeremy killt twee mensen*

"Hoppakee gecleanupt, how easy is that? De Trainmen overwint everything"

...

-Jeremy

"You can call me noob, but you can also call me, the destroyer of your life"

...

-Jeremy

"F*ck you bitch! F*ck you!"

*Jeremy killt haar*

"HOPPAKEE! That's how you do it!"

...

-Jeremy

"Ik heb een boog, en nu ben jij bijna al je levens kwijt, en nu kom ik op je af. Nu kom ik op je af, en nu ga je dood! Nu ga je dood!"

*Jeremy vermoord hem*

"O SHIT! BOOM! BOOM! BOOM!"

...

-Jeremy

"Je staat in de f-"

*Jeremy en die andere guy vallen van het eiland af*

"Haahahaa! Jij bent eerder DOOD! That's my point! Don't mess with the big guys motherf*ckers!"

*Doet een debiel dansje*

...

-Jeremy

"Echt serieus, nadat de Skywars altijd online is gekomen, zitten mensen altijd te zeuren van 'Jeremy, waarom speel je niet met kijkers?' Nou, kijkers, als ze meedoen, maken ze je altijd expres dood en gaan ze je focussen!"

*The more you know*

...

-Jeremy (Dit is te veel om op te schrijven, ga maar kijken van 3:21 tot 3:36 XD)

...

-Jeremy

"Hee we hebben nu ook een boog, zullen wij het dan ook proberen? Het lagt, maar toch schiet ik op je. Kijk en ik kan jou wel raken, kerel. Achter elkaar gewoon. Eeeh! Later! Nou, tot zo ver het leven van hem"

...

-Jeremy

"Dankjewel voor het winnen ofzo? Ik heb helemaal niks gedaan"

...

-Jeremy

"EN DE YOUTUBER IS OOK NEER HOPPAKEETJE!"

...

-Jeremy

"Ja, en nu moet ik voor je varken zorgen"

-Link

"Ja, ik ben overleden, dus..."

*Jeremy killt het varken van Link*

"Ik heb je varken vermoord"

...

-Jeremy

"Waar is je, je kip, eigenlijk?"

*Ziet de kip van Link*

"O, hier!"

-Link

"Nee, me kippie!"

*Jeremy vermoord de kip van Link*

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

101 Quotes en uitspraken van de SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu