Jaylinn heeft me even alleen gelaten. Ik wandel een beetje rond in mijn kamer en neem alles goed in me op. Ik probeer te weten te komen waar alles staat. Dit is geweldig. Ik heb in mijn kamer een eigen zithoekje, een super grote inloopkast, een enorm tweepersoons hemelbed en een eigen balkon. Alles is in super formaat en ik heb super veel plaats. Als ik mijn kast opentrek ben ik nog harder verbaasd. Allemaal lange jurken, ook een aantal coctaildresses. Even later wordt er op mijn deur geklopt. "Ja?" Zeg ik twijfelend. Jaylinn komt binnen. "Ben je al een beetje bekomen?" " Bwa, niet echt. Het is hier echt enorm groot en luxueus." "Ja, dat is wel waar, maar dat went snel genoeg hoor." Zegt ze met een knipoog. "We moeten je maar eens gaan klaarmaken om naar je coach te gaan. Zoals je misschien al wel hebt gemerkt gangt er in je kast alleen maar prinsessenkleding, daaronder bedoel ik dus lange jurken, hoge hakken, handtasjes, juwelen en zelfs tiara's. Dat is omdat dat de enige kleding is die vanaf nu nog past bij jou stand, je bent nu een echte leerlinge van de Koninklijke Prinsessen Academie. Maar ook daar zal je maar al te goed aan wennen." Ze verdwijt even in mijn kast en komt er weer uit met een geweldige jurk. Hij heeft een strak lijfje, en een lange rok die breed uitloopt. Hij is licht beige en de rok is bezet met hier en daar een klein glittertje, maar het lijfje staat helemaal vol met allemaal kleine diamantjes in een hartvormige bovenkant. Prachtig.
JE LEEST
De Koninklijke Prinsessen Academie
General FictionJea krijgt een unieke kans en die zal ze niet laten schieten. Maar het valt haar zwaarder dan verwacht. Zal ze volhouden?