Mike: - Alo....
Asistenta: - Buna ziua ! Domnul Mike Lancester?
Mike: - Da eu sunt! Ăăă cu ce va pot ajuta?..
Asistenta: - Sunt asistenta de la spitalul judetean si va informez ca parintii dumneavoastra au suferit un tragic accident de mașina!
In acel moment Mike s-a așezat pe fotoliu cu o fata palida si tremurând....Ma duc speriata spre el ....Iau telefonul din care se auzeau suntete.... Alo? Alo? Alooo?
Eu: -Buna ziua !
Asistenta: - Speram sa puteti venii repede sa ii vedeti ! La revedere!
Inchid telefonul suspicioasa si ma așez jos in fata lui Mike :
Eu: - Ăăă....Cine era la telefon? Si ce voia?
Mike pierdut cu privirea spre fereastra spune cu lacrimi in ochi si cu vocea tremurândă:
Mike: -Jess....parintii nostri au facut accident rutier ....
Eu tresar: Cee?
Mike dă din cap aprobator si incepe sa lacrimeze . Il iau in brate si mergem la spital....
Mama era in coma iar tata avusese cateva complicatii.
Mike plangea pe coridorul spitalului cat timp eu vorbeam cu asistenta .... aparent tata are un picior si o mana rupta si coloana fracturata ...
Mike: - De ce ni se intampla asta ? De ce?!
Eu il iau in brate si incep sa plang :
Eu: -Totul o sa fie bine Mike! O sa vezi!
Dupa aceea am plecat acasa . Am stat tacuti cam toata ziua ! Va trebui sa ne descurcam singur momentan.
*A doua zi *De dimineata m-am trezit cu un gol in inima .... Ma duc spre baie sa imi fac un dus pentru a ma reînprospăta dar ușa era incuiata....
Eu: - Mike? Esti acolo !? Cat mai stai ? Mike?
.......
Intru in baie deschizand usa cu o agrafa de par si il gasesc in cada cu niste lame in mana si incheieturile taiate! Scap hainele din mana si alerg spre el
Eu: - Mike! HEY! Nu e nevoie sa faci asta ! spun eu aproape pangand . O sa trecem peste! Uita-te la mine.... O sa fim bine!
Mike arunca lamele si incepe sa planga ....eu aduc trusa de prim ajutor si ii bandazej ranile
Mike: - Nu imi pot inchipuii o viata fara parintii mei alaturi! Ei au fost totul pentru mine! spune el printre lacrimi.
Eu: - Mike ... Ma ai pe mi e nu uita asta ! O sa fiu alaturi de tine ! ne imbratisam si iesim din baie ...
Mike: - Ma duc in curte sa iau niste aer!
Eu: - Bine ! Vin si eu imediat ! tip eu in drum spre baieDin perspectiva lui Mike
O iubesc foarte mult pe Jessica ! Imi este mereu alaturi , ma ajuta la greu , ma intelege ! Chiar daca e sora mea , e sora mea vitrega !! Am tot dreptul sa am sentimente pentru ea! Am avut patre doar de iubite care nu ma iubeau ( clișeic) ....Cu ea pot sa fiu eu [ și mai clișeic:)] Sunt sigur ca si ea simte la fel ...sau poate....poate nu si sunt doar dobitoc ...
Jess: - Gata ...Am ajuns ! Ce facem in curte?
Eu: - Privim apusul?!
Jessica tace si isi pune capul pe umarul meu . Priveam apusul....era superb !
Subconstientul imi spunea sa recunosc ce simt pentru ea si sa ii zic dar... nu o puteam face ... Daca ea nu simte la fel? Daca ea nu ma iubeste in sensul ala ? Daca sunt prost ? Dar daca ma iubete? Daca simte acceleași lucrui pe care le simt si eu pentru ea ? Daca iubirea e reciproca ? Aveam doua variante ....1) Ii arat ce simt sau 2) Tac si las timpul sa treaca, prefacandu-ne ca suntem frati! Trebuie sa aleg ....si vreau sa fac alegerea corecta!
Eu: - Jess?! Ăăă....vreau sa iti spun ceva ....
CITEȘTI
Imi pare bine ca te-am intalnit
RomancePovestea unei fete adolescente de 16 ani care se afla intr-un orfelinat de la varsta de 5 anișori ..... Intr-o zi aceasta ( Jessica) este infiiata de o familie fericita , buna si protectoare , la care se vor intampla multe lucruri noi pentru...