saçların mı ıslak yoksa ıslak mı yaşamak

58 5 2
                                    

Merhaba kupa kızı, sanırım ölümümden sonra hikayemizin bittiğini düşünüyorsun, haklısın. Hikayemiz bitti.

Kupa Kızı ve Sinek Valesi'nin anlamlarını bilir misin Irene? Tahminimce bilmiyorsun. Hiç meraklı değilsindir böyle şeylere. Nereden biliyorsun diye sorarsan yılların getirisi diyelim. Kupa Kızı açık renk saçlı ve anaç ruhlu bir kadına işaret eder. Tıpkı senin gibi açık renk saçlı ve anaç ruhlu. Herkesten sakındığım o ipek saçlarını şimdi kendimden sakınıyorum. Her neyse konumuzdan sapmayalım. Anlattıklarımdan sonra Sinek Valesini merak ettiğini tahmin ediyorum. Sinek Valesi koyu renk saçlı ve sinirli bir gence işaret eder. Tesadüfe bak, ikimize de ne çok uyuyor bu kartlar.

Ama dikkatini bir şey çekti mi bilemem. Sinek Valesi sinirli bir gence işaret ediyor. Sence ben sinirli miyim? Cevabın hayır olmuştur buna adım kadar eminim ve üzgünüm ama yanlış cevap. Ben çok sinirliyim Irene.

Ben sana çok sinirliyim. 

Tren raylarında bana aşkla baktığın için sana çok sinirliyim. Tren raylarında yürürken elimi sıkıca tutup düşmeme izin vermediğin için sana çok sinirliyim. Her sabah bana kahvaltı hazırladığın için sana çok sinirliyim. Her gün yanımda uyandığın için sana çok sinirliyim. Her gün beni öperek uyandırdığın için sana çok sinirliyim.Her allah'ın belası gün beni saçlarımdan öperek ve sarılarak uyuttuğun için sana çok sinirliyim. Yatağa çorapla girdiğin için sana çok sinirliyim. Demliğe çok su koyduğun için sana çok sinirliyim. Bulduğun her fırsatta elimi tuttuğun için, bulduğun her fırsatta uzun uzun öptüğün için sana çok sinirliyim. Ormanda yürürken bulduğumuz o silahı aldığın için sana çok sinirliyim. Tek başıma otostop çekmeme izin verdiğin için sana çok sinirliyim. Otostop çektiğimiz o arabada beni bacaklarının arasına oturtup, arkamdan sarıldığın için sana çok sinirliyim. Bulduğumuz o silahı bizi arabasına alan adamın kafasına dayamama izin verdiğin için sana çok sinirliyim. Çaldığımız arabayı sürmeme izin verdiğin için sana çok sinirliyim. Arabanın motoru arızalandığında arabayı itmeme izin vermeyip kendin ittiğin için sana çok sinirliyim. Beni direksiyonun başına oturtup araba tekrar çalışmaya başlayınca gaza basıp seni ormanın ortasında bırakıp gitmeme olanak sağladığın için sana çok sinirliyim. Ormanda bulduğumuz o silahı arabayı çaldıktan sonra elimden almadığın için sana çok sinirliyim. Sahildeyken duyduğun o korna sesinin nereden geldiğini anlamadığın için sana çok sinirliyim. O korna sesinin ormanda bulduğumuz tabancayla kafama sıktıktan sonra kurşunun delip geçtiği kafamın direksiyona çarpıp çıktığını mı yoksa seni çağırmak için benim bilerek yaptığım bir işaret olup olmadığını asla bilemeyeceğin için sana çok sinirliyim.

Mektubun başında hikayemizin bittiğini düşündüğünü söylemiştim ve sana haklısın hikayemiz bitti demiştim hatırlıyor musun? Yalan söyledim. Bizim hikayemiz bitmedi.

Bizim hikayemiz daha yeni başlıyor.






Bu hikaye şuana kadar benim üzerinde en çok uğraştığım kurgu oldu-olacak. Gerçekten bu kurgudan çok büyük beklentilerim var. Umarım hepinizin ve benim okurken-yazarken eğleneceği, sıkılmayacağı bir hikaye olur. Umarım bu kurgumu da silmem :ddddd.
-ndrewmaskell

30.07.2017 pazar günü saat 12.14

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kupa kızı sinek valesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin