La media ClayPov.Clay:
-Clay,scumpule trezeşte-te,îmi spune mama calm .
-Cât e ceasul ,o întreb eu somnoros.
-Este 6:15,haide trebuie să te pregăteşti de şcoală,imi spune ea blând.
-Bine,ii spun eu şi mă ridic din pat.
Ar trebui să mă prezint.Da aşa ar trebui.Mulțumesc.Da să revenim.Mă numesc Clay Elton,am 17 ani, 1,75, sunt în ultimul an de liceu,da am fost dat mai devreme la şcoală,imi place baletul şi lucrez la un bar din oraş pentru a o ajuta pe mama cu chiria,deoarece tata ne-a părăsit pe motiv că mama nu este "destul" de bună pentru el.Nenorocitul a lăsat-o gravidă apoi a plecat.Din câte îmi amintesc nu m-a vizitat niciodată.Mama a încercat de mai multe ori să-şi refacă viața,dar mereu găsea alți nenorociți ca tata.În prezent se întâlneşte cu un domn pe nume Wiliam Lightwood,care este foarte bogat,dar mama nu vrea să-i spună despre situația în care ne aflăm pe motiv că-i este frică să nu fie părăsită.
-Clay,scumpule se pare că eşti gata,spune mama ştergându-se de lacrimi.
-Mamă,şoptesc eu,ea începând să plângă mai tare.Trebuie să-i spui lui Will,dacă te iubeşte va înțelege, îi spun eu începând să o mângâi pe cap uşor.
-Da,ai dreptate,scumpule,azi îi voi spune,zice ea.Acum du-te la şcoală,şi mă sărută părințeşte pe frunte.
-Bine ,îi spun şi ies pe uşă.Ies din scara blocului şi merg spre liceu ca orice copil normal.Dar deodată cineva mă strigă.Mă întorc şi le văd pe Dara,Vanessa şi Noah.
-Hey,îmi spun Dara si Noah sărind pe mine,eu căzând pe jos iar ei peste mine
-Bună,spun eu râzând.
-Dați-vă jos pramatii mici,strigă Vanessa,lumea din jurul nostru începând să chicotească.
-De ce?zice Dara bosumflată.
-Pentru că vom întârzia si avem oră cu Carlos,eu nu mai vreau altă morală de la director da?zice ea nervoasă.
-Ok,ok,gata.Spune Noah ridicându-se de pe jos.
-Hey,pe mine nu mă ajuta nimeni?zice Dara.
-Of,bine,zice Noah şi-i întinde mâna.
-Bine mă pe Clay,să-l lăsați să şteargă praful pe jos,spune Vanessa şi-mi întinde mâna.
-Mulțumesc mami,spun eu
-Of ce mă fac eu cu voi?spune Vanessa
-Şi noi te iubim Vanessa,spun toți
*după şcoală*
-Vezi Vane,nu trebuie să te impacientezi atât,Carlos nu ne-a ascultat,spune Dara.
-Mai bine să fi previzibilă decât nepregătită,îi răspunde Vane.
-Deci unde mergem?le întrerupe Noah.
-Mergem la mine?zice Dara.Fratele meu vine foarte târziu azi.
-Da,dar nu ziceai că ai musafiri?o întreabă Vane.
-Ba da,dar mama a spus că puteți veni,zice Dara zâmbind.
-Bine atunci,zice Noah,vii şi tu Clay?
-Aş vrea,dar nu pot ,mama îi va spune lui Will de situația noastră,zic şi zâmbesc slab.
-Foarte tare frate,cu baletul şi munca cum mai e?mă întreabă Noah.La mine s-a mai angajat o fată,e cam fițoasă dar merge.Eu,Noah şi Vane avem fiecare câte un loc de muncă. Pe când Dara este una dintre cele mai bogate fete din oraş,bine familia ei este cea mai bogată.
-Păi,la lucru am liber o săptămâna, iar la cursurile de balet le-am mutat pe mâine deoarece vreau să aflu care e reacția lui Will,spun.
-Ok,deci ne vedem mâine?întreabă Dara
-Da cred că da,ne vedem spun eu
-Bye,zice Vane şi mă pupă pe obraz.
-Ciau frate,îmi zice Noah.
După ce mă despart de prieteni mei,intru în bloc.Când ajung la uşa apartamentului ,trag adânc aer în piept şi apăs pe clanță.Sper doar ca mama să nu fi fost respinsă din nou.Cand intru în casă rămân şocat,mama era îmbrăcată într-o rochie roşie care-i venea foarte bine ,iar Will o admira,se putea citii fericirea pe chipurile lor.
-Clay,dragule,ai ajuns,îmi spune mama zâmbind
-Da,deci Will,ai aflat despre situația noastră, nu?îl întreb eu muşcându-mi buza.
-Da,nu-ți face griji campionule,nu mă deranjează că nu aveți o situație financiară foarte bună;o iubesc pe mama ta este o comoară,apropo ar trebui să te îmbraci,zice Will zâmbind.
-De ce?îl întreb eu curios
-Clay,spune mama chicotind,azi vom merge la partenerul de afacere al lui Will,spune ea.Si îmi cer scuze că nu te-am anunțat mai devreme,dar am uitat,acum du-te ai hainele pe pat.
-Will,mulțumesc,spun eu.
-Pentru?zice el
-Pentru că o iubeşti pe mama;spun eu şi intru în cameră.
N.A.:Am revenit cu o altă carte.
Sper că o să vă placă.
Vă iubesc.❤❤
Şi mâine promit că voi posta şi la "Be my hero".
Îmi cer scuze dacă există greşeli.
CITEȘTI
Pasiuni întunecate
RomanceClay Elton- este un băiat simplu,modest,sincer,cu o situație financiară mai dificilă, dar cu o adevărată pasiune pentru balet. Darrow Blackwood - misterios,rău,aspru,ii plac motocicletele ,îi place să tragă cu arcul,este neprevizibil şi are un lup p...