Budu se vdávat? NE!

8 2 0
                                    

,,Jmenují se Eria Jeager, jsem dvojče Erena. Je mi 17 a měřím 157cm. Teď vám řeknu můj příběh"

,,Erio? Erio?!" Dal mi někdo facku a já si hned sedla. ,,Huh?" Koukla jsem se na toho dotyčného který mi dal facku. Eren. ,,Proč jsi mi dal facku?!" Zařvala jsem na něho. Lekl se a málem spadl z postele. ,,Nemohl jsem tě probudit..Velitel Erwin nás chce vidět" postaví se ,,fajn, jenom se jdu převléct!" Vyhnala jsem Erena z pokoje a převlékla se. Udělala si ranní hygienu a šla za Erenem. Čekal mně hneď u dveří. Šli jsme rovnou za Erwinem.

Erwin nás uviděl a usmál se. Pak ale promluvil. ,,Potřebují s tebou mluvit Jeagerová" zarazila jsem se a koukla na Erena. Přikývl. Povzdechla jsem si a šla za Erwinem.

Zastavili jsme u jeho kanceláři. Otevřel dveře a šel dovnitř, já hned za ním. ,,Posaď se" sedla jsem si a čekala co mi řekne. ,,Víš...těžko se mi to řekne, ale jediná ty máš dobrý vliv na desátníka Leviho.." odmlčel se ale pak pokračoval. ,,Ty a Levi se budete vdávat" Momentálně jsem doslova zamrzla na místě. ,,Tohle..je..hodně blbej vtip..." ,,Tohle není vtip Jeagerová, tohle je krutá realita. Desátník taky odmítl ale bohužel.." zamračil se ,,Ne! A ještě jednou ne!!!" Postavila jsem se a nasraně šla pryč ,,Jeagerová!!!" Zařval ale já nezastavila, ba naopak. Praskla jsem dveřmi a šla za Erenem.

,,Ty o tom víš?!" Zařvala jsem na něho ,,Uh...jo" sklopil pohled. ,,No to snaď ne! Nebudu si nikoho brát!! Jste fakt už někde...?! Vždyť jemu je 30 a mě jenom 17!! Jsou tady i jiné dívky!!" Zakřičela jsem. Eren na mně civel jako na debila. Zatím já už šla pryč.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RISE (Shingeki no Kyojin)Where stories live. Discover now