Belki Bella doğduktan sonra diyip geçiştiriyordu. Edward 'da Bella 'nın doğumunu dört gözle bekliyordu.Ama bilmediği bir şey vardı Rose Bella'nın son ayında oradan taşınacaktı ve Edward bunu bilmiyordu.
Dört ay sonra Rose artık 9 aylık hamileydi ve Bella doğacağı için bavulunu topladı ve hemen uçakla yola koyuldu bu arada Edward onu aramak için Rose 'un eski evine gidince kimseyi görememeyen Edward ,Rose çok fazla merak etti ondan sonrada Rose 'u aradı ama telefon meşgul çalıyordu . Telefon kapalıydı ve Edward ,Rose 'a sesli mesaj bırakmayı düşündü .
''Nereye gidiyosun , nasılsın telefonunu açılınca beni ara ''diye bir mesaj bıraksaymıydı acaba Rose bu mesaja ne derdi ama başka bir şey aklına gelmediği için o mesajı bıraktı . Rose uçaktan indiği gibi Edward 'ın mesaj atmasını bekliyordu . Telefon açıldığı gibi mesaj geldi .Rose hemen dinlemek için mesajı açtı . Eğer Bella doğmuş olsaydı açardım ama hala doğmamıştı ve karnı çok şişti . Oradaki emlakçıya girdi bir odalı bana göre bir ev seçti ve oraya gitmek için bir taksi çevirdi ondan sonra eve gidip dinlenmeye karar verdim . Yoldayken Bellanın karnıma vurduğunu hissetti ve anda büyük bir ağrı başladı . Taksiye beni hastaneye götürmesini söyledim .Hastaneye girdiğimde beni doğuma aldılar .Bella doğuyordu ve Edward yanımda değildi endişeliydim ve kimse beni avutmuyordu korkuyordum .Bella 'nın yalnız kalmasından ya doğumda bana bişey olursa diye Edward 'ı arattım yoldayım dediğinde zaman azıcık olsa bile rahatladım Bella doğduğu zaman onunla tekrar evleneceğime söz vermiştim .Aslında onu seviyordum ama onun bana yaptıklarını sindiremiyorum.
Artık doğum saatim gelmişti ve Edward geliyordu çok daha güvende olduğumu hissediyordum . 2 saat sonra Bella doğmuştu ve Edward yanımdaydı .Bella kucağıma verilgiğinde tüm sinirim sitresim gitmişti. O anda Bella ağlamaya başladı tam öpüçekken hemşire Bella 'yı elimden aldı . Beni odaya götürdüler yarım saat sonra bella odaya geldi arkasından Edward 'da geldi . Benden özür diledi Bella için affediyorum dedim ondan sonra Edward'ın gözleri yaşardı .
Aylar süren çabasından sonra ben onu affetmiştim Bella 'yı beklemeye başladık o sırada kapı çaldı. Edward 'ın annesi ve babası gelmişti . Benim bilmediğim bir şey mi var diye merak ederken ne olduğu ortaya çıktı ben onlara söylememiştim hamile olduğumu ama Edward ' a sorulunca da mecbur söylemiş . Kızımın adını tam söyleyemediğim bir ad koyucaklarını söylediler o anda başım döndü öyle bir hakları yok ki o benim çocuğumdu. Edward hemen annesine bırak Rose koysun dediğini duydum çok çaresizdim benim ilk kızımdı bunu yapamazlardı . O anda odadan içeriye hemşire girdi . Bella kucağındaydı . Ona Bella diye seslenişim Edward'ın üzülmesin diye hiç bir şey söylemiyordum .Ama bana baktığında kızımın adını Bella koyucağımı biliyordu buna o karar veremezdi . Ben daha yeni doğum yapmıştım .Annem Seattle 'deydi ve aradaki uzaklık çok fazlaydı kesin orada yalnız kalmıştım Edward ' ın acilen annesi ve babasını göndermesi gerekiyordu ama bunu nasıl yapabilirdik . Bilemiyorum .