Als eerst wil ik zeggen dat dit een verhaal is waar veel scheldwoorden in zullen komen, en ook veel intieme momenten. Als je daar niet tegen kan moet je het ook niet lezen.
In dit hoofdstuk beschrijf ik de hoofd en bij rollen. Bij een comment en een vote post ik het volgende hoofdstuk, waar het verhaal echt begint. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
_
Jasmine: 16 jaar oud. Goud bruin haar en groene ogen. Ze houdt van school en heeft nog nooit een vriendje gehad. Hier door is ze heel onzeker. Maar wat ze niet weet is dat alle meisjes jaloers op haar zijn, en alle jongens naar haar verlangen. Ze is echt een braaf meisje. Ze luistert altijd naar haar ouders, daar door heeft ze veel en mag ze veel. Ze houdt ook van feesten, maar ze heeft duidelijke grenzen. Ook gaat ze elke zondag naar de kerk en doet ze vaak vrijwilligers werk. Kort om: de dochter die onze ouders zo graag willen.
Justin: Hij is 28 jaar oud en doet alles wat verboden is. In zijn jeugd heeft hij veel mee gemaakt, daar door is hij nu wat hij is. Hij vertrouwd niemand. Hij houdt van drugs, sex, drank en feestjes. Ohja, en hij maakt veel geld. Hoe? Hij heeft hoeren, een gang, en hij handelt drugs. Jep. Een echte bad boy. Hij is nog nooit verliefd geweest, maar alle meisjes die hij heeft gehad waren wel op hem. Hij gelooft niet in de liefde. Kort om: Hij is de bad boy waar van we dromen.
Jessica: Zij is ook 16 en is de beste vriendin van Jasmine. Ze heeft blond haar en blauwe ogen.
Ryan: Hij is de beste vriend van Justin. Ja Justin mag dan niemand vertrouwen, maar Ryan is er altijd voor hem. Hij is trouwens 28.
De ouders van Jasmine: Hier valt niet echt wat over te vertellen. Ze houden van hun dochter, zijn streng gelovig en houden niet van bad boys zoals Justin en Ryan.
__
Als ik het zo lees lijkt het heel saai haha. Nouja, ik hoop dat jullie het vervolg leuk zullen vinden want geloof me: HET WORD GEWOON LEUK!
Vote & Comment sweetie's xo
JE LEEST
MY Bad boy
FanfictionJe hebt een meisje van 16, ze is braaf en Christelijk. Ze gaat elke zondag naar de kerk. Ze is "de perfecte dochter." Je hebt ook een jongen van 20. Hij zit aan de drugs, drank en hij rookt. Hij doet alles wat hij wilt en niks of niemand boeit hem...