Jasmine's POV
Ik bekijk me zelf nog een keer in de spiegel en glimlach. Ik zie er niet slecht uit.. Al hoewel.. Als ik beter kijk zie ik nu- "Jasmine! JESSICA IS ER!" Ik word onderbroken. "OKE MAM KOM ER AAN." Ik kijk mezelf nog een keer aan in de spiegel en ren naar beneden. Ik glimlach als ik Jessica zie. Waarom is zij zo mooi en zo perfect..? "Ben je klaar om te gaan?" Vraagt ze. Ik knik, pak mijn hakken en doe die aan. "Let's go. DOEI MAM!" Roep ik nog en loop met Jes mee naar buiten. "Dit word echt een geweldig feest.. Ik heb gehoord dat Justin Bieber, die sexy bad boy ook komt!" Zegt Jessica blij. Ik glimlach zwak. Ik heb die Justin nog niet gezien, maar zo te horen is hij dus leuk. En Jessica krijgt hem natuurlijk weer. Ik ben niet jaloers ofzo, maar ik zou best wel Jessica willen zijn. Ze is zo perfect. Ik kijk om me heen. Damn we zijn er al. We bellen aan en Shanley, het meisje wie het feest geeft doet open. "Hey! Kom verder!" Je hoort de luide muziek op de achtergrond. We gaan achter haar aan naar binnen.
Ik zucht. Jessica is dronken. Zoals gewoonlijk. Ze zit nu met een jongen te dansen. Ik loop de keuken in en bots tegen iemand op. "Damn it kun je.." De jongen kijkt me aan en stopt met praten. "Het spijt me.. Ik.." Ik begin te blozen. "Nee nee.. Het is mijn schuld.." Hij bekijkt me even. "Hoe heet je?" Zijn blik blijft even bij mijn borsten hangen, wat me ongemakkelijk maakt. "Ik heet Jasmine.." Ik glimlach zwak. "Glice to meet you Jasmine, ik ben Justin. Justin Bieber." Ik schiet in de lach als hij Glice zegt maar stop gelijk als ik besef dat ik met dé Justin Bieber praat. De bad boy. Hij kijkt me even raar aan. Hij denkt nu vast dat ik gestoord ben. "Hey luister, ik moet gaan, maar uhm.. Mag ik je nummer misschien?" Ik knik. Hij geeft me zijn mobiel en ik toets mijn nummer in. "Dankje, ik spreek je nog wel." Hij knipoogt en loopt dan weg. Heeft Justin Bieber nou net..? Ieder meisje op school heeft het over hem. Over hoe geweldig hij is. En ik moet toe geven. Hij is niet lelijk.. EN HIJ HEEFT MIJN NUKMER GEVRAAGD! Ik kalmeer me zelf. Oke, Jessica mag hier niks van weten. Anders wilt ze ook nog zn nummer. Ik loop naar haar toe. "Hey, mn moeder heeft net gebeld. Ik moet gaan." Ze knikt en gaat snel verder met die jongen. Ik zucht. Oke, doei denk ik dan? Ik loop het huis uit.
Justin's POV
Ik bekijk het meisje even. She looks fine.. Mijn blik blijft hangen bij haar borsten, maar als ik merk dat ze zich ongemakkelijk voelt kijk ik haar snel aan. "Hoe heet je?" Vraag ik aan haar. Ze glimlacht zwak. "Jasmine." Zegt ze. Damn it. Ik kijk in haar ogen. Ze heeft wel mooie ogen zeg. "Glice to meet you Jasmine, ik ben Justin. Justin Bieber." Dom kop die ik ben! Ik wou eerst glade zeggen en daar na wou ik nice zeggen en toen.. Uhg laat het maar. Ik kijk even raar als ze lacht, maar herstel me dan. "Uhm mag ik je nummer?" Ze knikt en geeft haar nummer. "Dankje ik spreek je nogwel." Ik knipoog en loop dan weg. Damn it girl. Ik zucht. Ik moet zaken doen. Ik ga mijn auto in en rijd hard weg. Ik denk weer aan het meisje.. Wanneer zou ik haar eens bellen?
_
Dit is het eerste deel, enjoy :D
Ik ga verder na 2 votes en 1 comment.
JE LEEST
MY Bad boy
FanfictionJe hebt een meisje van 16, ze is braaf en Christelijk. Ze gaat elke zondag naar de kerk. Ze is "de perfecte dochter." Je hebt ook een jongen van 20. Hij zit aan de drugs, drank en hij rookt. Hij doet alles wat hij wilt en niks of niemand boeit hem...