Diary 6

18 5 2
                                    

Malam...

Hari ni.. aku rajin sikit.. aku tulis 2 kali dekat Diary ni.. hahahaha.. kejam tak aku.. dia sampai datang umah aku untuk minta maaf.. kesian Ah kau ni.. aduh hai.. mamat ni.. terpaksa lah aku maafkan ye dok..

Your Lonely Chingu..
HanaKim 😊

-----------------------------------------------------

" Hana.. bukak lah " Kata nya, aku terus menuju ke pintu lalu memulas tombol pintu..

" Kau tak penat ke " Soalku, sambil merenungnya..

" Tak selagi, kau tak maafkan aku " Kata nya, aku terus menyilangkan tangan ku dan bersandar di tepi pintu bilik..

" Kau nak buat lagi ke tak " Soalku, dia terus memandang aku dengan penuh harapan..

" Tak.. takkan sesekali aku lupakan kau " Kata nya aku tersenyum..

" K aku maafkan kalau kau buat lagi.. tengoklah nasib kau " Kata Ku , dia terus memeluk ku..

" Gomawo.. Gomawo.. " Kta nya bagaikan kera mendapat bunga..

" Cheonma.. dah lah kau balik sana.. nanti Omma kau marah nanti " Kata Ku.

" Dae.. jumpa esok " Katanya lalu pergi dari situ..

Kanak-kanak Ribena.. betullah.. Aishh.. macam mana lah keadaan kau nanti bila aku dah tak ada..

Aku harap perangai kau tetap sama macam sekarang..

Tbc..

------------------------------------------------------

Happy Birthday,  Uri Golden Maknae..  Semoga kekal sihat,  hensem,and  berkarisma..  Army always support your..  Saranghae.. 

[ OG ] D.I.A.R.Y | P.J.MWhere stories live. Discover now