Bölüm 1

131 2 4
                                    


Tam 74 yıl boyunca Sovyet Sosyalist Cumhuriyeti o kadar  güçlüydiki dünyayı batı ve doğu olarak ikiye bölmüştü sonra 1991 yılında ülke birer birer tamamen dağıldı. Sovyetler birliğini destekleyen bir çok ülke kendi sınırını çizerek bağımsızlığını ilan etti.Kapitalizm hızlı şekilde yayıldı büyük şirketler politik çevrede nüfüs sahibi oldu.Zengin ve fakir arasındaki uçurum çok arttı buda yeni isyana yol açtı. Bağımsızlık mücadelesi ülke sokaklarına sıçradı ve silahlı özgürlük  savaşçıları kendi ülkesine karşı ayaklandı . Bu arada Ordu çok büyüdü her zamankinden güçlü bir hale geldiler . Özgürlük savaşçıları harekat üstlerini daha gizli yere taşıdılar çok daha uygun bir yere.  Bir kaç yılsüren acımasız savaştan sonra hükümet başkanı özgürlük savaşçılarına ateşkes teklifi sundu. Ama silah bırakma hali uzun sürmedi 2010 yılında kasım ayında hükümet isyancıların topraklarında bazı değerli kaynaklar keşfetti. Ordu saldırılara devam etti güya teröre karşı savaşıyorları'dı. Ordu saldırıları sonucu üstlerini kaybedince silahlı özgürlük savaşçıları  dirençlerini arttırarak çok daha redikal yollara baş vurmaya başladılar işte  o zaman garip söylentiler insanlar arasında hızlı bir şekilde yayılmaya başlamıştı. Orduya canavarlar katılmıştı.

BiohazardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin