//**//1 gün önce //**//
2011 yılının şubat ayında söylentiler başkanlık sarayına bir kaç kilometre uzaktaki Krokow'a Kadar ulaştı.Burası Hükümet için stratejik açıdan önemliydi.
"Sayın seyirciler bu akşam yaşanan son gelişmede polanya başkanı istifa ettiğini açıkladı.Bu olay tüm dünya basınına yansıdı.Sizler için Başkana birkaç soru sorduk iyi seyirler"
Muhabir "Sayın başkan Kielci'de yaşanan Patlamada Biyolojik silah kullanıldığı doğrumu"
Başkan"Doğruluğu kesin değil, araştırmalar devam ediyor "
Muhabir"Yayılan söylentilere göre eski NBCR(Araştırma Merkezi) Başkanı marcus Saklandığı sığınakta Bir biyolojik silah ürettiğini ve bu biyolojik silah insana benzer bir canavar yarattığı ve bu canavarla insanları öldürdüğü doğrumu"
Başkan"Ben Söylentilere inanmam"
Muhabir" NBCR ile Kielci'de ki Patlamayla arasında bir bağlantı var mı"
Başkan"NBCR bu patlamayla ilgili hiç bir ilgisi yoktur.Soracağın başka soru yoksa işlerimin başına dönmeliyim "
Muhabir"Peki Bu son soru neden istifa ettiniz"
Başkan"Şu aşamadan sonra başka soru almıyorum çok teşekkür ederim"
"Evet sayın seyirciler Bugünkü haberlerin sonuna geldik hoşçakalın"
**************
*Kielci'de Yaşanan Patlamadan 1 gün sonra *
/*Marcus'un Ağızından*/
Bir ülke için her zaman gerekli olan şey halkıdır. Halk olmazsa ülke'de olmaz.Biz özgürlükiçin savaşan asker grubuyuz Unutmayın Atalarımız demiş ki "Vatanın her karış toprağı, vatandaşın kanıyla ıslanmadıkça terk edilemez " bizde tam bunu yapacağız.Ülkenin başına Biz geçeceğiz yeni bir ülke kurarak barışçıl ,kimse kimseyi ayırmadan, herkes eşit şekilde davranacağız.Bu çağrıma kulak verin en sonunda ihtiyacımız olan güce kavuşmuş bulunuyorum sizi zafere taşıyacak güce sahibim birleşin insanlar birleşip savaşın özgürlüğünüz için savaşın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biohazard
Science Fictionsovyetler birliğinin yıkılmasıyla ülkelerin bağımsızlık savaşı başlatır . kapitalizm hızlı şekilde artmasıyla halk isyana kalkıştı. Ortaya karıştıran bilgide isyancıların ordusuna canavarların katılmasıydı. Ana karakter olan Jason Lee Scott tati...