Jag skrev upp en lista på min förra mobil om saker om mig (50+) så tänkte göra de igen såååå läs på nu:))
1. Jag är en tvilling (stjärntecken asså)
2. Jag älskar färgerna blå och gul (nej inte bara för att jag är svensk)
3. Jag vill flytta till USA, England eller Kanada:) (Texas, Mollington/London, Toronto)
4. Jag är ett Potterhead | :)))) |
5. Mina favoritnummer/turnummer är 13,8,98
6. Jag märker att jag skriver astråkiga saker såå ska bättra mig från o med nu...
7. Jag är VÄRLDENS klumpigaste person (hehehhehhe)
8. Folk tror nog att jag(jag:et var det 98:e ordet nehehehhe) är en ganska blyg person, meeen nä, jag är bara en person som typ inte pratar om jag inte har nåt viktigt o säga:)
9. Shawn Mendes är en av mina största förebilder, för han verkligen lever ut sin dröm:) (han verkar ju som en nice guy och rolig så det är ju oxå ett plus)
10. Min dolda talang är att jag är jävligt bra på att argumentera, bara vissa som vet om det och de flesta som inte känner mig tror nog inte det
11. Jag gör pinsamma saker hela tiden, men när någon frågar så kommer jag aldrig ihåg:/
12. Jag blir lätt påverkad av vad folk säger om mig:(
13. Jag är rädd för höjder och har blodfobi ( svimmade pga det typ första dan i skolan när jag precis bytt skola pinsamt as hell)
14. Jag började föröka hitta vem jag va o så, typ klädstil, egenskaper asså inte typ läggning utan jag har alltid varit straight:)
15. Jag hade en stil i början av 2017 som gjorde att jag trodde att en kort frisyr skulle passa, så klippte håret älskade det och nu vill jag ha långt hår igen:')
16. Jag älskar skräckfilmer, några av mina favoriter är Scream-serien, Amityville ( vet inte hur det stavas sry), Annabelle och the conjuring 1 o 2
17. Den sämsta skräckfilmen jag sett är black cristmas(sööööööög)
18. Jag vill ha en fransk bulldog (så söta)
19. Jag är en jobbig person(inte på ett dåligt sätt asså)
20. Jag köper typ alla kläder på H&M för att dem alltid har rea, men min favorit klädaffär är New Yorker, men ligger ingen i närheten där jag bor tyvärr
21. Jag älskar chips o dip (drömde om att jag köpte det o sen kom en tjuv o ville ta det och då blev jag jättearg o då tog han bara lite:))
22. Jag älskar katter, hästar o hundar (typ de flesta djuren men dessa är mina favoriter)
23. Jag gillar Ronny o Ragge... behöver inte säga mer en såå
24. Jag har haft en lätt personlighets kris detta året:))
25. Jag är med i elevhemmet Gryffindor❤️💛
26. KaLoLi❤️❤️
27. När jag skrattar håller jag för näsan
28. Jag e 163 cm
29. Jag e mottaglig för andar
30. Jag är snål
31. Jag är konfirmerad
32. Jag älskar filmerna "insidan ut" och
"Herkules"
33. Jag vill bli veterinär:)) för jag älskar djur:))
Nu kom jag inte på nåt mer så hehehhe
Hejdå
/Grynis