part 2

14 1 0
                                    

"Enough Atikah, bersaksikan semua yang ada dekat sini I lepaskan you dengan talak satu. Balik nanti I tak nak tengok barang2 you kat rumah I"kata Tan Sri Hisyam
"What the-- disebabkan perempuan nie you ceraikan I?Fine tapi jangan menyesal suatu hari nanti"balas Puan Sri Atikah sambil melangkah keluar dari restoran itu.
"Erk nie pemilik restaurant nie ke? Maafkan kami ye buat kecoh di restaurant encik."kata Tan Sri Hisyam yang sedang melihat seorang pemuda yang sedang memegang lengan Farisya.
"Ye saya.Tak mengapa Tan Sri."kata aqif sambil melepaskan pegangannya di lengan Farisya."Eh macam manalah aku boleh pegang lengan minah nie nasib Tan Sri nie tak marah.Tapi aku rasa Tan Sri nie just teman lelaki je so dia bukan boleh marah aku pon so suka hati aku lah nak pegang dia ke tak.Ya allah haram aqif haram ingat sikit"
"Okaylah macam tu kami pulang dulu ya"
"Baiklah terima kasih sudi makan dekat sini" dan buat kecoh kat kedai aku habis lari customers aku.Eh TERkutuk pulak.
"Sama - sama"balas Farisya.Eh lelaki niekan mesti tengah kutuk aku nak kutuk pon agak2 lah pon mulut tu tercebik2.
"Oklah bye terima kasih"kata Tan Sri dan berjalan bersama Farisya untuk ke kereta miliknya .
"Farhan, tolong bersihkan apa berselerak nie.Aku nak masuk office jap stress aku dibuatnya"
"Ha yerlah.Aku pergi bersihkan"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Betul ke apa Atikah cakap tu yang you ada lelaki keliling pinggang"kata Tan Sri Hisyam.
     "Mana ada sayang, I ada you je dalam hati I"kata Farisya dengan tenang. Tapi dalam hati sape saja tahu.
     "You jangan main2 dengan i.You tau kan i boleh buat apa saja dekat you."
"Ye sayang I tak kan curang dengan you.Janji"
"Fine I pegang janji you.Okaylah jom I teman you balik kondo."
Sebenarnya Farisya nie ada kondo, kereta sendiri,butik sendiri tapi semua Tan Sri Hisyam yang bagi.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
     "Weh aku ada job untuk kau."kata seseorang itu
     "Bukan kau baru bagi job ke kat aku whateverlah so ape jobnya?"balas orang bawahannya.

ha korang rasa sape "seseorg" tu Tan Sri ke Puan Sri ke Farisya?kalau nk tau jgn lupa tgk bab seterusya. sorry kalau bab nie bosan. Kalau ade tulisan cam nie cth cam nie maksudnya dye ckp dlm hati and kalau tulisan cam nie author lh tu saja nk bagitau sbb kwn author confuse.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hati yang dipetaruhkanWhere stories live. Discover now