Baştan başlamak en iyisi...

4 0 0
                                    

Dolunay gecesi doğmuşum, huzur ve sessizliğin olduğu zamanlarda...

Adım Lucinda .Merhamet anlamına geliyor ve lanet olası kişiliğime gayette iyi oturuyor.

İlk okul ve ortaokul zamanları aşağılanarak geçen dönemlerin ardından HAYIR!
-"Lise de böyle bir şey olmayacak bu sefer izin vermem" demiştim...Ama sadece demekle kalmıştım .

Artık 12.sınıfım ve şu lisede neler mi olmuştu ?Mmmm bir hatırlayalım.

●Yakın arkadaşım dediğim kız ve arkadaşları tarafından arka sokağa çağırılıp sarsılmış tokat yediği halde şoktan bir şey yapamamıştım .Ve diğer dost dediğim kimseler bir halt yapmamış sadece "çok sinirlendim" demişlerdi .Sinirlenmeleri bir işe yaradı mı ? GÖTÜM!

●Başka bir en yakın arkadaşım dediğim tarafından onun yüzünden hoşlandığımız erkeklere rezil olmalarımıza değinmeden geçmeyeceğim. (Bildiğiniz kapıya yapıştık )

●İnternetten tanıştığım fakat 2 senenin ardından hala daha konuşmaya devam ettiğim dostum haline gelmiş Andy nin motor kazası yapıp psikolojik manyaklıklarin ardından vampir olduğunu öğrenmem .Nope yanlış yazmadım yanlış da okumadınız ...vampir dedim.

Her bir olayı ayrı ayrı anlatacağım size ,tüm maceralarımı.Çünkü bu zamana kadar yaşadıklarımdan edindiğim tecrübeleri sizinle paylaşmak istiyorum .
Ve hepsi bir sır yüzünden ortaya çıkıyor .

●Hey! Benimde bir zamanlar cadı olduğum oldu !!!

●Başka cadı arkadaşımla hayaletleri geri gönderme çabamız.

●Hah ! Kendi ölü akrabalarım bana musallat oluyor -_-

●Size bir tavsiye : Eğer bir doğa üstü varlıksanız depresyona girmeyin.Sonuçları pek iyi olmuyor .

●YAŞASIN SEVGİLİM BİR KURT  (Yapacaksanız insan bir sevgili yapın kurda murda gerek yok)

●YAŞASIN DİĞER SEVGİLİM BİR MELEZ hem vampir hem kurt  (Evet kendi kurallarıma ne zaman uydum ki -_-)

●YAŞASIN SEVGİLİMİN DOSTU (O DA BİR MELEZ) BENİ ÖLDÜRMEYİ PLANLIYOR (İNSAN SEVGİLİ YAP !!!!!!)

●Kurtluğu denesem ne olur acaba ¿

●ANLAŞMA (Sevgilim beni kurtarmak için parapsikolojideki en güçlü kişilerden birisine kendini kurban ediyor)

●PSİŞİK SAVAŞ

Veeeee bunlara rağmen yinede teşekkür belgesini getirebildim.Hani alkış?

Bu okuduklarınız başta saçma ve karmaşık gelebilir fakat hepsi bir sırra bağlı ;ne olduğum hakkında ...

Ben ne miydim ben bir av...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LucindaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin