❇Jung Hoseok❇A kusza emlékfoszlányok sorra jelentek meg lelki szemeim előtt újabb és újabb rémképeket festve, mígnem valami e világi zaj kizökkentett az álmaim fogságából.
Yoongi vélhetőleg halkra tervezett távozása visszafelé sült el, ugyanis sikeresen becsapta a bejárati ajtót, így kisebb visszhangot keltve a szinte üres nappaliban.
A tejfölszőke hajú gyorsan szedte vékony lábait az erdő felé, ami belőlem enyhe félelmet váltott ki.
Gondolkodás nélkül indultam utána, s épp olyan távlatból követtem, hogy még éppen ki tudjam venni halvány alakját a sűrű ágak között.
A végén olyannyira lemaradtam, hogy sehol sem láttam Yoongit, így kétségbeesetten kezdtem sietni a keskeny, kitaposott úton.
Az eső illatú, hűvös szél tincseimbe kapott, s ruhám alá bújva mozgatta a vékony szövetet, ám rajtam mégsem emiatt futott végig a hideg.
A vékony fiú, a palló szélén állva hagyta, hogy hajkoronáját borzolja az erős szellő, miközben megfeledkezve magáról és a világ összes problémájáról húzta ajkait angyali mosolyra.
Megbabonázva lépkedtem közelebb hozzá, azonban az öreg deszkák megnyikordultak alattam.
Szitkozódni sem volt időm, mivel az idegen fiú hátra fordult, s kipirosodott arcáról azonnal eltűnt a derű.-Mit keresel itt? - Szólt hozzám a vártnál talán ridegebben.
-Hát tudod... Ez az én birtokom - somolyogtam rá kissé zavartan.
Pár lépéssel átszeltem a köztünk lévő távolságot, s a stég szélére állva vártam, hogy ő maga is mellém jöjjön és együtt csodáljuk a széltől lassan fodrozódó vizet.
-Miért mentél el csak úgy? - kértem számon.
-Nem volt okom szólni - felelte szűkszavúan, mire csak elmosolyodtam.
Fogalmam sincs hogyan kezdjek el vele ismerkedni, mivel még sohasem találkoztam hozzá hasonló emberrel.
A puszta aurája is képes volt magába szippantani engem, s hiába mondanám azt, hogy sokan élnek még a földön, keressek egy könnyebben fűzhető személyt, nem tenném.
Hogy miért?
Mert attól, hogy csupán egy napja ismerem több szálat mozgatott meg bennem, mint eddigi életemben bárki más.-Mindenkivel ilyen vagy? - néztem rá, ám ő nem viszonozta pillantásaimat, csak lassan elindult felém.
-Nem igazán nyitok mások felé, mert nem érzem szükségesnek, mivel tökéletesen megvagyok kapcsolatok nélkül.
-Lehetnék kivétel?
Kérdésemre csak felhorkant, majd sarkon fordulva az erdő felé indult.
-Egy időre hozzád költözöm - szólt még mindig közönyösen - szükségem lesz ruhákra és ételre, na meg valami normális fekvőhelyre. A kanapéd kényelmetlen.
Megilletődve néztem az alacsonyabbra, majd megragadva csuklóját próbáltam maradásra bírni, de szavak nem hagyták el ajkaimat, így kénytelen voltam hagyni, hogy Yoongi keze kicsússzon ujjaim közül, s végérvényesen is a házam felé vegye az irányt.
***
-Fürödj először te. Én addig összeütök valami vacsorát - mosolyogtam barátságosan, de viszonzásul csak egy hümmögést kaptam.
Amint meghallottam a vízcsobogást, erőtlenül zuhantam a pult székre, s kénytelen voltam végigfuttatni magamban annak a lehetőségnek a valószínűségét, miszerint ez a fiú akár terrorista, vagy egy hétköznapi bűnöző is lehet, mert az angyali arca mögött kitudja milyen ördög lakozik.
Talán nem volt túl jó ötlet a részemről egy -mégiscsak- vadidegen embert a házamba engedtem.
Viszont nélküle talán az intenzíven, rosszabb esetben pedig egy hullaházban feküdnék egy kis cédulával a lábujjamon.
A nem túl sokrétű főzéstudományomnak köszönhetően csak két csomag rament tettem a forró vízbe, amit már negyedjére kellett megmelegítenem, mivel a fehér hajú csak most szándékozott kimászni a kádból.
Szerencsémre nem kellett rimánkodnom neki, azonnal mellém lépett és alaposan szemügyre vette az ázott tésztát.
-Ez mi? - szólt fintorogva.
-Ez a vacsorád. Sajnálom, de nem készültem királyi lakomával, bár ameddig bent voltál a fürdőszobában, talán arra is lett volna időm.
Válaszképp csak egy szúrós pillantással díjazott, majd az asztalhoz ülve elfalatozta a fenséges 'főztömet'.
-Kitaláltad már, hogy hol fogok aludni? - kérdezte miközben az én adag levesemért nyúlt.
-A szobámban. Én ma a kanapén alszom, mert a vendégszobába még nem vettem matracot.
-Nincs barátnőd? - jött az újabb szemérmetlen kérdés, amitől kicsit sikerült még inkább zavarba hoznia .
-Nem. Már nincs.
-Akkor jó.
Hitetlenkedve fordultam a még mindig halál nyugodt fiú felé, aki szerintem fel sem fogta miket mondott az előbb, vagy csak szimplán ilyen ferde a természete.
Még most jutottam el odáig, hogy lassan egy órája először vezettem végig tekintetem rajta, s észre kellett vennem, hogy Ő bizony az exem pulóverében feszít az étkezőm közepén.
-Honnan szerezted a ruhákat?
-Ezt bent találtam. Azért vettem fel, mert tisztának tűnt, és mert semmi mást nem adtál.
Végszóra felállt a tányér mellől, s mint aki már ismeri a járást, a szobám felé vette az irányt, de még utoljára visszafordult.
-Aludj jól Jung Hoseok.
❇❇❇
Sziasztok^^
Sajnálom, hogy még csak most hoztam, de a családi és egyéb problémáim miatt nem tudtam haladni. A helyzetem még mindig nem rendeződött, így nagyon hálás lennék, ha még egy kicsit elnézőek lennétek...Köszönöm mindenkinek, aki még olvassa❤
A következő részben felbukkanó személynek köszönhetően lassan, de biztosan beindulnak az események.
DU LIEST GERADE
✝Boy Meets Evil✝ Yoonseok ✝
FanfictionA nap szerette a holdat olyannyira, hogy minden éjjel meghalt, hogy hagyja őt lélegezni.✝ Rendben van Jung Hoseok...mutasd meg nekem, hogy az emberek nem olyan mocskosak, mint én. Adj a fényedből mielőtt az teljesen kialszik. Cserébe még nem hagyom...