Salmon 1: Salmons

43 3 4
                                    

Salmon salmon, salmon salmon salmon salmon salmon salmon... Salmon salmon salmon salmon salmon, salmon salmon salmon salmon. Salmon salmon salmon, salmon salmon salmons.

"Salmon salmon? Salmon salmon salmon.." salmon salmon salmon. salmon salmon.

"Salmon salmon salmon salmon!!" salmon salmon.

"Salmon!" salmon salmon, "Salmon salmon."

Salmon salmon salmon? Salmon salmon salmon salmon, salmon salmons salmon salmon salmon salmon. Salmon! Salmon salmon salmon, salmon, salmon, salmon salmon.

"Salmon!!"
Salmon salmon salmon salmon salmon. "Salmon, salmon, salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon, salmon salmon salmon salmon!!"

"Salmon, salmon salmon salmon salmon salmon??" salmon salmons.

Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon. Salmon salmon salmon salmon salmon, salmon salmons?
"Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon?" Salmon

"Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon!"

"Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon!"Salmon salmon
Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon, salmon salmon salmon salmon salmon salmon? Salmon salmon salmon salmons salmon.
Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon.

"Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon."

"Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmon?

"Salmon."

Salmon salmon salmon, salmon salmon salmon salmon. Salmon salmon salmon salmon salmon! Salmon salmon salmon salmon salmon, salmon salmon salmon? Salmon salmon salmons salmon salmon salmon salmon salmon. Salmon salmon salmon salmon salmon salmon. salmon salmon salmon salmon salmon? Salmon salmon salmon salmon salmon salmon salmons.
The End.

The SalmonWhere stories live. Discover now