Ne urcam in autocar si plecam spre Bran. Gabi isi i-a lucrurile si face schim de locuri cu cineva.
Andrei:Ioana, pot sta langa tine?
E:Da, ok!
Andrei:Ce s-a intamplat cu tine si Andrada?
E:Ne-am certat putin. Dar de ce te intereseaza?
Andrei:Am intrebat de curiozitate.
Am ajuns la castel si Andrei a stat cu mine, Gabi si Andrada. E ciudat nu am mai vazut sa isi paraseasca grupul ca sa stea cu noi.
Andrei ma trage de mana si imi zice:
Andrei:Uite! Hai sa luam bilete la Casa groazei! Ii luam si pe aia doi si mergem!
E:Copiii , mergem la casa groazei!
Ei:Ok!
Plecam spre casa groazei, vedem ca nu mai avem destui bani la noi si decidem sa plecam.
Tipul de la casa:(spre mine)Fata, esti cam draguta te fac cu un suc?!
Eu i-am aratat un deget si am plecat. Ne indreptam spre cinemaul 5D. Intram si ma asez cu prietena mea in mijloc. Dar Gabi si Andrei ne dau laoparte si ne aseaza la margine. Andrei se aseaza lângă mine. S-a terminat filmul si vrem sa mergem la autocar dar incepe ploaia. Fugim pana acolo si ne asezam la locurile noastre.
Andrei:La drq. nu mai am baterie!
E:Ai noroc ca am la mine baterie externa!
Ni se ating mainile si ma uit in alta parte si ma retrag repede. Imi las scaunul pe spate si incerc sa adorm.
Soferul:Copiii, a fost un accident. Trebuie sa asteptam.
Imi i-au telefonul si vad ca am primit un sms de la Maria.
Ioana,cu cine sta Andrei pe scaun?
E:nu e problema ta.
E:Andrei, dc ma intreaba Maria cu cn stai pe scaun?
A:Nu stiu! Nu o baga in seama!