Dag 9

84 6 137
                                    

Middenin de nacht wordt er een schot gelost. De jager is terug gekomen om wraak te nemen voor z'n dood. Iristhedonut schrikt in haar graf wakker. Ze is nog steeds dood... Langzaam schudt ze de botten in haar lichaam door elkaar. Ze kijkt vanuit haar graf omhoog. Ze ziet dat @Tijkstra net zijn laatste schot heeft gelost. Neemt hij iemand mee z'n graf in, vraagt Iris zich af. Helaas Tijkstra blijkt een kip die rond liep te hebben gedood. De jager neemt niemand mee zijn graf in.

Ondanks dat Tijkstra niemand zijn graf meeneemt, zijn de andere inwoners van wakkerdam behoorlijk fanatiek geweest. De sletten slapen in bed bij andere. De weerwolven zijn op zoeken naar hun hapje. Iedereen is deze nacht behoorlijk druk geweest.

Toch wordt het tijd om langzaam eens wakker te worden.  Iris kruipt snel weer terug haar graf in. De stiekeme dode mag niet gezien worden, ondanks dat ze toch dood is. De rest wordt weer wakker. Maar wordt iedereen wel wakker?

Nee..... Dat is een illusie in wakkerdam. De weerwolven hebben gekozen voor een heerlijk hapje. Ze kozen ervoor om clairelovemucis op te eten. Ze vonden het hapje zo lekker, dat ze een belangrijk detail waren vergeten.

Claire bleek ook een weerwolf te zijn. De weerwolven moeten beter gaan opletten om ervoor te zorgen dat ze niet hun eigen soort opeten. Maar toch hebben ze wel genoten van hun hapje.

Terwijl wakkerdam rond loopt om te kijken of er nog andere mensen vermoord zijn, vinden ze nog een lijk. Niemand ziet precies wat er met het lijk aan de hand is...... Ze zien dat het dood is, maar hoe en wie dit heeft gedaan. Dat weet niemand.....

Het lijk blijkt van callmearwen te zijn geweest. De weerwolven beginnen langzaam te realiseren dat Arwen ook een van hun was. De weerwolven verliezen weer een soortgenoot. Arwen blijkt de grote boze wolf te zijn. Nooit zal iemand er achter te komen wat er gebeurd is met Arwen.

Ondertussen zijn alle inwoners van wakkerdam blij. Vandaag zijn twee weerwolven opgegeten. Ze willen moorden. Er moet nog een weerwolf op de brandstapel. Iedereen pak je stemboekje erbij en we gaan stemmen. 

De levende zijn:

1. esmee06
2. abigail_vdv
3.  amberbloem
4. myTurtleIsPurple
5. verminoth
6. jayseetx
7. Eliitje
8. vlorile
9. fiepien
10. liekesiebel
11. D-queenn
12. Littlelostgirlx
13. nininazanin
14. jealousofyourbeauty
15. hodmarshmallows
16. @schrijvertjeauto
17. _Jorinde_

Weerwolven van Wakkerdam - Flikkkenfan98Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu