O gün biz kaçtığımızda Brine'nın öldüğünü sanmıştık fakat öyle değil diye düşünüyordum çünkü herkes gittikten sonra oraya hiç korkmadan gittim ve gittiğimde Brine'ı gördüm.Brine'nın gözleri mavi iken bembeyaz bir ışıltı olmuştu.Ama gördüklerimden pek emin değildim çünkü halüsülasyon görmüş olabilirdim.
O gece düşündüm düşündüm ama Steve'ye haber vermedim eğer haber verirsem korkacağı düşüncesindeydim.O gece zar zor uyudum ve sabah kalktığımda başımda bir yaratık vardı.Bana bakıp o mor gözleriyle sinirli davranışlar sergiliyordu.Hemen kalkıp yanımdaki okları ve yayı aldım.Nişan aldım ve ateş ettim ama bir anda yaratık ışınlandı.Çok korktum elime bir tnt vardı bununla patlayıcı bir tuzak yaptım ve onu bekledim ve geldide ve tuzağıma düşüp tntyi patlatıp öldü.
Ondan sonra gidip eve girdim sandığı açtığımda bir kağıt gördüm ve kağıtta şöyle yazıyordu:
"Ben Herobrine oda benim kölelerimden biri o (Enderman)"
Bu yazıyı görünce daha çok korktum Brine'nın tekrar canlanıp bize mussallat olacağını düşündüm ve hemen Steve'ye haber verdim.Steve böyle bişey olamayacağını düşündü ama mektupları oda görünce oda korkuya kapıldı.Mektuplarda bize saldıran yaratıkların adları şu şekilde yazıyordu:
"Ben Herobrine oda benim kölelerimden biri o (Zombi)"
"Ben Herobrine oda benim kölelerimden biri o (Zombidomuzadam)"
"Ben Herobrine oda benim kölelerimden biri o (İskelet)"
"Ben Herobrine oda benim kölelerimden biri o (Cadı)"