Lady Gaga

1.8K 32 8
                                    

LADY GAGA

Lady Gaga da fazlasıyla pompalanan popüler "şeytanlar" arasında. Konserleri ve resimleri anlayabilenler için gizli mesajlarla dolu.

Bu sisteme hizmet ettiğini "resmen" gözümüze sokuyor.

Bir röportajında "Gücünüzü nereden alıyorsunuz?" sorusuna "Ailem ve arkadaşlarım" diye cevap verirken saçını düzeltir gibi yapmış, bir gözünü kapamıştı. (Yani ailem ve arkadaşlarım sözde, aslında tek gözü işaret etmeye çalışıyor)

Sol bölmede birkaç resim var ama araştırırsanız Lady Gaga’nın bu şekilde daha bir sürü fotoğrafı olduğunu göreceksiniz.

Şapkasına taktığı boynuzlar, özellikle yaptığı tek göz pozları, kıyafetleri vs. hep bu yüzden.

Little Monster diyerek milyonları peşinden sürüklüyor. Zaten amaç da kendini sevdirmek, ağına düşürmek.

Baphomet’in boynuzları.


Gaga’nın bu konuda paranoyak olduğu şüphesiz.

Ele dikkat edin. Bu 666 anlamına gelir. Şeytanın, oğlunun dünyaya geleceği zamanı ve dünyanın sonunu temsil eder. Dikkat ederseniz orada buruşmuş gözüken bayrak gibi bir şey de var ve orda tek göz işareti bulunmakta.
 

Son zamanlarda bas bas ''İLLUMİNATİ!'' diye bağıran şahısa gelelim.   Lady Gaga.   Bu kimdir yahu? 2008'de meydana çıkmış bir kul nasıl olurda bu kadar ünlü olabilir? Nasıl olurda Micheal Jackson'dan bile daha fazla hayran kitlesi olabilir?   Bu kadar kısa sürede?   Evladım Türkiye'den bahsetmiyoruz ki gelen geçen şarkıcı olsun. Dünya piyasasından bahsediyoruz. Nasıl kendini kabul ettirdi bu kadar çabuk?   Hadi onu geçiyorum, bizdeki şarkıcı olanlar eccük de olsa tipe sahipler, bu kadın ne yahu? Bu kadına güzel diyen erkeğin zevkini sorguluyoruz hep beraber...   Evet, sorgulama bitti, işimize dönelim.       Şarkı yazıyor, beste yapıyor, 2 dakikalık şarkıya 9 dakika klip çekiyor.   Babaannemin dediği gibi: ''Vay anassını.''   Bu kadın MTV müzik ödüllerinde, sadece Bad Romance ile 8 dalda ödül almış insan. ''İşte başarısının kanıtı, illuminati değil oğlum, bak kendin söylüyorsun bağımsız bir yerde almış ödüllerini.''   Sana bir şey diyeyim mi?   Güle güle.   MTV konusuna yazının sonlarında geleceğiz, göreceksin.  

2 yılda dünyanın popisi olmuş bu kadın için bakın Amerikalı yazar Camille Paglia ne demiş: “Lady Gaga’nın geçmişteki başarılı müzisyenlere bakılarak dikkatle inşa edilmiş yapay bir imajı var. Kamusal alandaki her hareketi önceden bir senaryo gibi yazılmış.

Umarın beğenmişsinizdir. Diğer bölüm 15 voteden sonra gelir :)) :))

İlluminati ve GerçekleriiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin