Hei! Eu sunt Izabela,am 17 ani, sunt o fata simpla...pot spune ca sunt pasionata de jocuri video.
Eu sunt satena cu ochii verzi si sunt un minion deoarece am 1.66
************************************
In timp ce veneam de la scoala m-am oprit la un magazin cu jocuri ( video bineinteles) Acolo am vazut un joc pe nume "The legend of Zelda:Majora's Mask"Pare interesant....o sa il i-au. Dupa ce am platit fugeam ca o apucata pe strada deoarece eram asa curioasa sa vad cum e. Cand am ajuns acasa am salutat-o pe mama si m-am dus in camera mea. Dupa ce m-am schimbat si alea,alea, am decis sa pornesc jocul.....
◇Dupa 5 ore◇
Uite ca am terminat si jocul asta....a fost interesant...dar sirul gandurilor mele este intrerupt de o lumina verde care iese din calculator...din ecran a iesit un pitic de gradina (probabil in calduri) care era gata sa sara pe mine asa ca ma dau repede la o parte si acesta ajunge sa sarute podeaua..
Eu:Cum saruta podeaua,peter pan?
??: O sa platesti!!
Eu: Nu prea cred! *ii da cu o tigaie in cap si piticu "lesineaza"*Perspectiva:??
Eu: ce p4la mea s-a intamplat?
Fata( Izabela): Pai ai vrut sa sari pe mine asa ca m-am dat repede si dupa ti-am dat cu tigaia in cap...Dar totusi cine esti?
Eu: Eu sunt.....PAM PAM va promit ca capitolele vor fi mai lungi...acesta a fost unu asa...mai de inceput