Dimineața a venit destul de ușor,in ciuda faptului că eu imi doream atat de mult sa mai raman in pat macar cateva minute.
"Bryanna ,hai odata,deja e tarziu!" aud vocea fratelui meu rasunand.
"Imediat!!" am spus ridicandu-ma nervoasa din pat.Mi-am luat o pereche de blugi negri si un hanorac de culoarea cerului si mi-am prins parul intr-un coc ,alergand pe scari.
"Asa ai de gand sa vii la scoala? Zici ca ai iesit la alergat." l-am auzit pe fratele meu deschizand usa.
"Haide,Nick,doar nu ma duceam la alergat cu blugi" am spus usor si el a inceput sa rada.
Am urcat in masina si am mers linistiti pana cand l-am vazut pe el.
"Inchide repede geamurile ca sa pot sa ma duc in spate" i-am spus fratelui meu.
"Ce te-a apucat?" si a facut in tocmai ce am zis.
"Uita-l pe Joe,stii doar ca nu vreau sa ma vada cu tine ca apoi sa creada altceva,nestiind situatia." am spus usurata cand m-am asezat pe bancheta din spate pentru ca ,norocul meu,Nick avea geamuri fumuri in spate.
" Imi face semn sa opresc"
"Opreste ca ma las in jos"
"Salut,frate. "
Cand i-am auzit vocea am crezut ca lesin.
"Salut,mai." i-a raspuns fratele meu dezinteresat parca de amicul lui.
"Nu poti sa ma iei si pe mine pana la scoala? Masina mea e la service si tata are treaba cu a lui."
"D.." fratele meu a vrut sa zica da ,dar i-am facut eu semn.
"Scuze,frate. Nu ma duc la scoala acum de dimineata."
"Nu e nimic,inteleg."
"Ne vedem mai tarziu."M-am ridicat abia cand am auzit motorul masinii pornind.
"Nu inteleg de ce te ascunzi atat." mi-a spus Nick,iritat parca de tot ceea ce se intamplase.
"Nici nu ai cum intelege ,Nick.." am spus cu vocea tremuranda.
"Ce ai patit?"eu am lasat capul in jos amutind..
"Tu chiar il placi pe tipul asta,nu?"
"Al naibii de mult."
"Nu vrei sa vorbesc cu el?"
"Nick,nu! Am mai vorbit despre asta"
"Treaba ta. "
"Hai ,opreste,o sa cobor aici" i-am spus fratelui meu pe un ton aproape nervos.
"Ai grija de tine" am auzit in timp ce eu am trantit usa masinii.Nu am mers mai mult de 5 minute cand primesc un mesaj.
"Bry,de ce nu te duci cu fratele tau pana la scoala?" era anonimul care imi trimite mesaje de cateva zile bune.
"Ma urmaresti acum,serios?" ii scriu nervoasa tipului care ma scoate din minti.
"Sunt doar foarte atent sa nu pataesti ceva."
"Nu am nevoie de grija unui strain"
"Nu o sa-ti mai fiu atat de strain,o sa vezi."
"Omule,ma sperii. Inceteaza odata cu mesajele astea."
Seen at 08:15
Scuzati-ma ca nu am mai scris,nu am mai avut timp. Dar o sa ma revansez.
YOU ARE READING
Just You.
Short StoryEa? Ea era fata pe care nimeni nu o baga in seama. El? El era tipul pe care orice fata si l-ar dorii,pana si ea. Ce se va intampla cand ea va afla ca mesajele anonime sunt de la el?