0'7

969 36 20
                                    

Sehun sırasında oturmuş matematik öğretmenlerinin derse girmesini bekliyordu. Jongin dün attığı mesaja görüldü atmış cevap vermemişti. 

Halbuki Sehun sexting yapabileceklerini bile düşünmüştü. İstediğini elde edememenin verdiği rahatsızlık hissiyle yüzünü buruşturdu. Sehun her zaman istediğini elde eden biriydi ve şimdi de matematik öğretmenleri Bay Kim'in sütünden tatmak istiyordu. Ve yapacaktı da. 

Kapının açılması ve Jongin'in içeri girmesiyle düşünceleri bölündü. Herkes gibi o da ayağa kalkarken bir yandan da herkesin yapmadığı bir şeyi yapıyordu. 

Edepsizce öğretmenini süzüp dilini dudaklarında gezdirirken ısırıyordu.  Pembe dudakları şimdi ıslak ve kırmızı bir hal almıştı. 

Jongin gözlerini sınıfta gezdirirken gözleri Sehun'un görüntüsünde takılı kaldı. O çocuğu uzun zamandır istiyordu.Ama ona nasıl ulaşacağını bir türlü bulamıyordu. O gün tuvalette olduğuna şükretti. Her ne kadar Chanyeolla olan ilişkisi sol gözünü sinirden seğirtsede bu onun Sehunla bir şekilde iletişim halinde bulunmasını sağlamıştı.

"Oturabilirsiniz."

Sehun duyduğu ses ile eridiğini hissetti. Öyle ki duyduğu sese kendini kaptırıp oturmayı unutmuştu.

Sınıf Sehun'un bu haline gülmeye başlayınca utançla kızarıp o da yerine oturdu.

Jongin ise kıkırdamakla yetinmişti.

*Bir kaç dakika sonra*

Jongin tahtaya bir soru yazmış öğrencilerinin deftere geçirip çözmesini bekliyordu.  O sırada gözleri Sehun'a takıldı. Dün attığı mesaja cevap vermemişti. Daha doğrusu verememişti.

Ama çocuğun resimlerine bakıp güzel şeyler yapmıştı. [Y/N: (σˋ▽ˊ)σ ]

Açıkçası Sehunla konuşmak bile ona imkansız gelirken onun 'o tür' bir mesaj atmasına inanamamıştı. E haliyle o şokla görüldü atmış ve cevap verememişti.

O sırada Sehun üzerindeki gözlerin varlığını hissederek Jongin'e baktı.
Hislerinde yanılmamıştı, Jongin onu izliyordu.

Birkaç dakika önce yaşadığı utanç verici durumu hatırlayınca Elindeki kalemi bıraktı. İntikam istiyordu. Matematik öğretmenlerinin de aynı kendisi gibi etkilenip zor duruma düşmesini istiyordu.

Bu düşüncelerle sırıttı.
Ardından etrafına kısa bir göz atıp güvenliğini test etti.

Kendisi dışında sınıftaki çoğu kişi matematik sorusuyla ilgileniyordu. Birkaç kişi de arka sırada uyuyordu.

Zaten çok görünen bir yerde değildi. Düşündüğü şeyi gerçekleştirebilmesi için önü açıktı. Herhangi bir engel yoktu.

Jongin'in hâlâ kendisine baktığından emin olarak bacaklarını araladı.

Göz temasını kesmeden eliyle okul pantalonunun üzerinden penisini okşamaya başladı. Aynı anda dudaklarında dilini gezdirip bir yandan da ısırıyordu.

Jongin Sehun'un yaptıklarını izlerken sertleşmeye başlamıştı.

Sehun o sırada hareketlerini bir tık ileriye taşıyıp yavaşça oturduğu sıraya sürtünmeye başlamıştı. Göz temasını kesmiyordu.

Jongin daha fazla dayanamayacağını hissederek telefonunu eline alıp uygulamaya girdi.

kkimjong_kai: Sikeyim seni kucağımda hoplatmak istiyorum

kkimjong_kai: öğle yemeğinde üst kattaki arşiv odasına gel

darararararararararararararm bir dahaki bölüm smut mu ne  :)

Sırf tanıtimi hikayenin içine yerleştirebiliym diye bu bölümü yazdim galiba

Ve fark ettim ki texting dışı hikâye yazamiyom -.-

Belkide yazabiliyorum bilemicem neyse

math teacher ; sekai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin