1.Episode

433 15 3
                                    

Marinette/ Ladybug szemszöge  :

Éreztem hogy reggel megint arra a fájdalmas, rohadt ébresztőre kell kelnem. Utálom, utálom, utálom. Miért nem lehet egyetlen egyszer sem hogy, soha többé nem kell fel kelnem erre a fasz ébresztőre ! Nagy nehezen kikászálódtam az ágyamból és a fürdő fele vettem az irányt. Előtte még kivettem a ruhákat a szekrényemből amibe majd, bújok. Egy fehér spagetti pántos, rá egy fekete blézert, egy fekete nadrágot és egy fehér torna cipőt vettem ki a szekrényemből. Elmentem a fürdőmbe, igen lett saját fürdőm a szobám mellett, "kiharapott" a szobámból egy részt. Na de elmentem a fürdőmbe és és összekaptam magam, fésülködés, ruha váltás és hogy ne nézzek ki tiszta zombinak ! Lementem a konyhába, reggelizni anya kedves mosolyát láttam amint csinálja a pirítósomat.
- Marinette nem szeretnéd végre össze fogni a hajad hogy ne lógjon bele a kajádba ? - Ja igen kiengedett hajjal megyek minden hova, minden nap.
- Nem anya, nem szeretném összefogni. - Mondtam unottan. Amikor elfogyasztottam a reggelim le mentem a pékségbe.Már reggel nagyon sokan vannak ! De engem nem zavart különösebben, mentem tovább a sulim felé amikor megláttam egy csomó lányt menni egy kocsi felé. Már megint Adrien. Nem unják mát eléggé ? Mert én már kurvára ! Nem is értem hogy, lehettem szerelmes belé ! Elkezdtem menni az iskola kapu felé amikor valaki megfogta a csuklóm. Ki a franc lehet bazd ? Jaj csak őt ne. Maga felé fordított és kit látnak szemeim ? Na kit ? Hát persze hogy Adame az ! Ki más ?
- Ma gyönyörűbb vagy mint máskor ! - Mondta ami én csak egy szemforgatással díjaztam. Mi a rohadt életet akar ?
- Mi a francot akarsz Adame ? Jaj nehogy megmond...hmmm...... jajjj tudom már...NEM nem fogok veled elmenni randizni ! - Kibontakoztam az öleléséből és elkezdtem feszülten, idegesen és gyorsabban menni ahoz, a rohadt kapuhoz. Elegem van belőle is mert mindig csak nyomul és nyomul és NYOMUL ! Oda értem és neki dőltem a falnak. Már rosszul kezdődik a napom ! Jeeej ! Na és hát persze hogy pont mellettem, szorosan mellettem kellett elmenni annak a fiúnak aki tönkre tette az életem. Adrien Agreste-nek ! Ha valaki nem tudná úgy tette tönkre az életemet hogy NEM-et mondott nekem ! És mögötte a lány sereg. Amikor ők is eltűntek Adrien-nel az élen megjött a megmentőm. Alya Césaire ! A legeslegjobb barátnőm ! Neki még legféltettebb titkomat is elmondom...kivéve a Laybug-osat !
- Szia, Kislány ! - Mosolygott rám, én csak egy hamis mosolyt tudtam neki varázsolni.
- Szia All ! - Mondtam neki egy kicsit szomorkásan, kicsit "félénken", és egy kicsit boldogan. Mintha engem elraboltak volna a Démonok ! Szeretem All-ot de most nem tudok boldog lenni még a közelében sem. Biccentett hogy, ideje már bemenni. Amikor bementünk kikerültük az idióta lány tömeget, és felfele vettük az irányt ! És egyszer csak felszólították a nevem....
Felismertem ezt az idegesítő hangot... naná hogy Adrien.
- Marinette ! - Úúúúúú, nem lehetne az, hogy amíg meg nem halok  addig kuss ?
- Mi van ? Csak nem bocsánatot akarsz kérni ? Mert előre szólok, hogy azzal már elkéstél ! - Mondtam egy kicsit magasabb hangnemen a megszokottnál, és mindenki ránk szegezte a szemét !
- Nem.. vagyis igen is meg nem is... - Mondta egy kicsit eltanakodva. Olyan cuki ahogy kinéz... másoknak lehet hogy igen de nekem NEM. 
- És ettől most meg kéne hatódnom ? - Kérdeztem egy kicsit durván, de ez pont jó hangnem ha vele beszélek ami soha többé nem fog megtörténni ! Amikor pont kimondtam mindenki elkezdett úúú-zni, All megfogta a kezem és egy kicsit elkezdte megszorítani, hogy hagyjam abba. De én kurvára élveztem, ahogy földbe tiprom Adrien Agreste-t. Hátra fordultam hogy menjek már az osztályterembe.
- Nem mondtam, hogy megkéne hatódnod. De azt se hogy menj el.
- Én meg nem mondtam azt, hogy parancsolj nekem. - Alya már véresre szorította a kezem, de engem nem érdekelt. 
- Marinette... Én...... Szeretlek... - Amikor kimondta ledöbbentem. Na álljunk csak meg egy szóra. Volt rá esélye. Azt hitte még mindig szeretem, vagy mit gondolt ?
- Mit gondoltál ? Azt hitted, hogy miután már összetörted a szívem megint beléd fogok esni ? Hát tévedsz ! - Már felhúzott eléggé ezért elkezdtem már sebesen menni az osztály terem felé de amint felértem a lépcső feléig utánam futott és magához húzott. Szálljál még rám, persze megengedem ! Amikor erősen magához ölelt éreztem hogy megrázkódok és a testem felforrósodott. Elakartam tolni magamtól de nem engedett sőt jobban is magához ölelt. Engedj már eeel !!! Hál' Isten a csengő végre megszólalt. De Adrien még mindig nem engedett el.
- Adrien elengednél végre mert kezdődik az óra -,- - Amikor kimondtam ezt a pár szót rám nézett, smaragd zöld szemeivel és bele nézett mélyen az én zafír kék szemeimbe és egyre csak közeledett az ajkunk, jaj csak ezt ne légyszíves.
- Khm... khm... maguknak nem az osztályukban kéne lenniük - Megmentőm az igazgató, kihúzott a csávából. Majd egyszer meg hálálom neki. 
- Én oda készültem ! - Mondtam ártatlanul, hogy én nem csináltam semmit.
- Ha smárolni akarnak, akkor menjenek el szobára ! De ne itt, az iskolában !
- Megértettük Mr.Damocles ! - Mondta tisztelet tudóan Adrien amin egy kicsit meglepődtem de örültem, hogy az igazgató úr "megmentett", és mint mondtam már : NEM VAGYOK ADRIEN-BE SZE.REL.MES !!!!! Amikor az igazgató úr elment egyből szedtem a lábam az osztály terem  felé és lám most nem állított meg senki. Végre. Amikor beértem a tanterembe, leültem All mellé, és miután leültem Adrien is bejött szerencsénk volt, mert a tanár még nem volt bent. Csak emlegetni kellett és be is jött.
- Sziasztok ! Most, mivel elkezdődött (újra) az iskola, kivételesen én választom ki hova ül, és ki mellé ! - Jaj nekem már most félek ! - Szóval, Lányok Fiúkkal lesznek együtt de lehet néha olyan hogy lány lánnyal vagy, fiú fiúval ! Na de nem húzom tovább a szót.... Kezdjük ! 
- Nino Alya !
  Adame Lilla !
  Alix Kim !

És így folytatta a kedves osztályfőnökünk amíg el nem ért hozzám. Féltem, nagyon féltem, hogy Adrien-nel tesznek össze.
- Marinette és ...... Adrien ! - Bazd meg ! De hát miért ? 


Sziasztok ! Remélem tetszett és hogy nem baj hogy néhol szóismétlés egymás után, káromkodás stb. De hát ez egy ilyen könyv. Na de Sziasztook !!





Miraculous : The Evening of Love (+14)Where stories live. Discover now