És így folytatta a kedves osztályfőnökünk amíg el nem ért hozzám. Féltem, nagyon féltem, hogy Adrien-nel tesznek össze.
- Marinette és ...... Adrien ! - Bazd meg ! De hát miért ?
Oda ültem békésen Adrien mellé (hurrá) és elkezdett mosolyogni. Mi ez az irritáló mosoly ? Hm ? Na jó, inkább a többi órára kellene majd figyelnem. Nem pedig, Adrien-re ! Nem is értem, miért Adrien-re figyelek egyfolytában. Amikor vége lett az osztály főnökinek, akkor halottunk egy rohadt nagy robbanást amitől, kirázott a hideg ! Elmentem gyoran egy búvóhelyre, hogy átváltozzak.
- Tikki ! Pöttyöket fel ! - Amikor kimondtam ezeket a kellemes szavakat, egy kellemes bizsergés haladott át a testemen. Kimentem az iskolából, és a robbanás hangja fele vettem az irányt. Közben találkoztam Chat-tal, amikor a helyszínre értünk láttunk egy rózsaszín, puffos estélyi ruhába bujt lányt, akin még egy arany fejdísz csillogott. És, hogy hívta magát na, hogy ??? Hercegnő ! Fuuu szerintem HawkMoth kurvára kifogyott az akuma nevekből.
- Ó Szervusztok Ladybug és Chat Noir, üdvözöllek titeket a királyságomban ! - Amikor kimondta ezeket a szavakat, felkavargott a gyomrom.
- És most jöhet a meghajlás !
- Na azt majd lesheted !
És a tiarájával lőtt egyet, de ügyesek voltunk és beleestünk egy csapdába. Marha jó, és egy csapdahálóba gabalyodtunk, és persze egymásba , khm khm.
És persze az új akuma magunkra hagyott. Ajaj.
- Szóval My Lady, amit múltkor nem tudtunk befejezni azt most betudjuk - Mondta ezt perverz mosollyal. Megforgattam a szemem
- Hülye Chat ! - Mondtam és Hejcegnő megint meg jött jejj.
- Adjátok át a talizmánjaitokat vagy....
- Vagy ??? Mi lesz felrobban a föld ??? - Mondom, hogy ez a Macska hülye. De cuki.... vagyiiss.
- Mondhatjuk... el kell vinni titeket a mesterhez. - Mesteeer ?????? Mi van ???? Csak nem Halálfejre gondolt ??? Na neeem nem játszunk ilyet.
- Cha..... wááá - Nem tudtam elmondani Chat-nak amit akartam mert felemelték a hálót amiben voltunk és megint elestünk.
- Chat ! A hálót ! Most ! - Parancsoltam.
- Parancsodra, Macskajaj ! - Amint hozzá ért a hálóhoz kiestünk és rávetemedtünk Hercegnőre, levettük a korona/tiara valamit és összetörtem, elfogtam az akumát és már mentem is volna, de Macska megfogta a csuklóm és magához húzott. Miközben magához húzott, megcsókolt. Hevesen csókolóztunk egyszer csak azon kapom magam, hogy Chat felemel és elvisz egy sikátorba. Amikor elfogyott a levegőnk neki nyomott egy falnak, lefogta a kezeimet (hogy ne tudjak elmenni), és elkezdte szívni a nyakamat. Eléggé sötét volt (mivel este van). Halk nyögések jöttek ki a torkomon, amitől kirázott a hideg. Chat is észre vette, és megint elkezdett szenvedélyesen, de vadul csókolózni. Amikor megint elfogyott a levegőnk halkan motyogott valamit. Valami olyat hogy : Soha nem megyek vissza a börtönömbe, inkább veled maradok. Vagy valami ilyesmit. Hova menne vissza ? Neki mi az a Börtön ? Hogy értette ? De mielőtt ezeken a kérdéseken töprengem volna megint az ajkaimat falta.1 és fél órát elvoltunk azután a pékségben találtam magam + a veszekedő szüleimet. Azt hittem, hogy nem fognak észre venni de csak azért is hozzám kell szólni.
- Hol voltál Marinette ? Tudod mennyire aggódtunk ?
- Ja, gondolom. És egy barátomnál ! - És egy kis kaput nyitottam a kezeimmel, a szüleim között
- Marinette ! Ne merészelj így beszélni velünk ! - Mert ????
- Mer ?
- Marinette !!! Szobafogság 2 hétre !!! - Hogy mi a fasz ????? Hogy miiii ??????? Hát az egy halál lesz !!!!
- Bazd meg !
- Elegem van Tikki ! De bazd meg, mi a faszomért mi a ...... ÁÁÁÁÁÁ !!!!! Bocsi Tikki, csak ki vagyok !!! És elegem van !
Sóhajtott egyet Tikki és megszólalt ! - Semmi baj de....igaza van a szüleidnek ! Mindig, vagyis néha késő estéig elvagy. Megértem a szüleidet, de nem tudhatják hogy Párizs védelmezője vagy, és vannak kötelességeid !
- Jó de na !! Hadjuk. Elmegyek fürdeni utána lefekszek úgyse kaptunk házit !***Másnap***
Az ébresztőm nem ébresztett, inkább a szüleim veszekedésére ébredtem ! Megint ! Bepakoltam a mai tankönyveimet (amilyen órák lesznek "ma") és felöltöztem, kifésültem a hajam és lementem. Elkezdtem menni a sulimhoz de egyszer csak Adame neki nyomott a falnak és elkezdett erőszakosan megcsókolni. Elkezdtem magamtól eltolni de nem sikerül. Elkezdett benyúlni a pólóm alá és még erőszakosabban csókolni. Egyszer csak leszakadt rólam, mert Adrien eltolta Adame-t ! Remegett a kezem meg mindenem.
- HAGYD BÉKÉN ! - Ordította le Adame fejét. A fiú elfutott az iskola felé.
- Minden rendben ? - Kérdezte aggódóan Adrien.
- Őőő... Nem mindegy ? - Most meg makacsoltam magam.
- De persze mindegy. - Az az unott feje. Bleee. Elkezdtem menni megint a suli felé és oda is értem. Csoda kellett ehez. Amikor beértem szeretett barátnőm kérdezte, hogy ma nem érek-e rá ? Pont ma ?
- Bocsi All 2 hét szobafogság ! Sajnos !
- Miért ??? Mit Csináltál ?
- Ja csak lógtam Cha.... vagyis, lógtam az utcákon, érted sétáltam Párizs estjén.
- Aha.... És ezért kaptál szobafogságot ?
- Yap !
***Suli Után***
Haza mentem és máris álltam neki a leckémnek kisebb, nagyobb sikerrel. Mivel mindig, Chat-on járt az eszem. Nem tudtam kiverni a fejemből Chat-ot ! Olyan bájos szemei vannak, és cuki füle....vagyis....eddig semmit se éreztem Chat iránt. Most mi tört rám ?
YOU ARE READING
Miraculous : The Evening of Love (+14)
FanfictionMarinette egy 16 éves középiskolás lány. Aki egyben Párizs védelmezője. Katicabogárként menti meg szeretett otthonát Fekete Macskával együtt. Fekete Macska a társa. És van egy osztály társa Adrien akibe bele van zúgva Adrien ugyan úgy 16 éves mint...