Kai ile küçüklükten beri çok yakın arkadaşsınız. Onun haberi olmasa da onu çok seviyorsundur ve bu gün ona duygularını itiraf edeceksindir. Yine küçükken oyun oynadığınız parka gidersiniz. Kai bir yandan heyecanlı bir yanda korkuludur. Parmaklarıyla oynarken
-(Adın) ben bir kızdan çok hoşlanıyorum. Bu gün ona, onu sevdiğimi söyleyeceğim.
Gülümseyerek yüzüne bakar. Duydukların senin için büyük bir yıkılışa neden olmuştur. Elini omzuna koyarak
-Ahh bizim Kai'miz büyümüş ve birine aşık olmuş. Gidip ona söyle eminim senin gibi birini reddetmez.
Kai'nin gözleri parlar. Sana dönüp
-Sen ne söyleyecektin (adın)?
-Hiç bir şey. Yani önemli değil.Hadi sevdiğin kıza ne yapacağını düşün benim eve gitmem gerek.
Ayağa kalkıp hızlı adımlarla eve gidersin. Gözlerinden düşen yaşları engelleyemezsin. Sadece onu nasıl unutacağını düşünürsün çünkü onun üzülmesini istemeyecek kadar çok seviyorsun.
1 Saat Sonra
Kapının sesiyle elindeki dondurmayla beraber kapıya ilerlersin. Kapıyı açtığında yerdeki kutuyu görürsün. Etrafına bakındıktan sonra kolunun altına alıp salona gidip koltuktaki yerini alırsın. Dondurmayı sehpaya bırakıp yavaşça kutuyu açarsın. İçinde küçük bir not kağıdı ve pofuduk bir ayıcık vardır. not kağıdını alıp incelersin. Üzerindeki yazıyı okumaya başlarsın.
" Bu ayıcık senin için... Beni mutlu edişin, beni güldürüşün ve en önemlisi beni kendine aşık edişin... Bunun için çok teşekkür ederim. Şimdi izninle sevdiğim kızla uzun bir yaşam hayal ediyorum (adın). Hadi birlikte aynı yıldızları izlerken defalarca sevelim birbirimiz."
Gördüklerinle heyecanla ayağa kalkıp kapıyı açarsın. Kai gülümseyerek kollarını açmış seni bekliyordur. Hızla ellerinin boynuna sarıp kulağına
-Seni seviyorum küçük ayıcığım.
Biliyorum klasik oldu ama ilk defa böyle bir şey deniyorum ve galiba batırdım... Yeni fikirlerle karşınızda olacağım. Sıradaki üye Chanyeol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO ile Hayaller ve Tepkiler
FanfictionHayal et onunla aynı yıldızlara bakıyorsun... Hayal et elini tutup gülümsüyorsun... Belki bunlar gerçek olmayacak ama hayal etmek güzel şeydir.