0.1 (tesadüf)

146 16 26
                                    


{NOT=KENDİKERİNİ NASIL KAYDETTİYSELER ÖYLE GÖZÜKÜRLER}

Bilinmiyor:Akşam gelirken o şeylerden,hani varya kanatlı diye dalga geçtiğin şeylerden getirir misin lütfen ?.!.!                               (görüldü)

Bilinmiyor:Ah ben !Oha ! Şey çok özür dilerim.Yeni farkettim.Gerçekten yanlışlıkla oldu...Üzgünüm.                   (görüldü)

Bilinmiyor:Ah beyfendi,hanfendi?Cevap verseniz de bende utancımdan yerin dibine girmesem?Hah?                                                                    (görüldü)

Bilinmiyor:Ah ne kadar utanmaz insansınız ki cevap vermekten korkuyorsunuz.İnanın yanlışlıkla oldu!                                         (görüldü)

Bilinmiyor:Aishhh!Ne kadar gıcık bir insansınız.Ah pardon insan olduğunuzdan bile şüpheliyim.

+82*******:Nedense benim insanlığımla dalga geçen insanların hepsi gerizekalı çıkıyor...

Bilinmiyor:Pardon da siz kendinizi ne zannediyorsunuz?Bulunmaz Hint kumaşı falan mı?!İnsan gibi özür diledim.Özrümü kabul edin bende rahatsız etmiyim!

+82*******:Özrünüz kabul edilmedi

Bilinmiyor:Pardon?!Nasıl yani?

+82*******:Anladığın gibi işte.Kabul etmedim!

Bilinmiyor:Tamam kabul etme umrumda değil ben yanlışlıkla olduğunu söyledim.Özrümü de diledim.İyi günler vaktinizi almıyım.

+82*******:  Kız mısın? 
                                                   (görüldü)

+82*******:  Bir şey sordum şurda *_*

Bilinmiyor:Evet,kızım ^_°
Napıcaksın nikahına mı alıcan?!?

+82*******:Ne alaka?
Adın ne?
Numaramı nereden buldun?
Yaşın kaç?
Beni tanıyor musun?

Bilinmiyor:Yanlış numaraya atmışım.Tamamen tesadüf !
İsminin ve yaşımın bir önemi yok...
Seni tanımıyorum.

+82*******:Anladım...Anlıyorum...Tesadüf...•_•

Nartanem ||KAKAOTALK ✓yoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin