+82*******:...Az önce ilgimi çekti de hani ilk mesajın.O kanatlı diye dalga geçilen şey.Kkkkk.
(görüldü)+82*******: Görüldü attığına göre soruyorum o zaman soruyu.O kanatlı şey ne demek?Açıklar mısın?O kadar rahatsız ettin beni şimdi cevapla.Açıklarsan özrünü kabul ederim,eğer yok olmaz dersen; bu sefer rahatsız eden kişi ben olurum!
Bilinmiyor:Tanrım... Tehdit ediyorsun!
+82*******:Tehdit değil,bir tür anlaşma...
Bilinmiyor:Kız mısın,erkek mi?Ona göre anlatıcam...Lütfen kız çık,cebal,cebal...
+82*******:Erkek
Bilinmiyor:Lanet olsun ben şimdi sana nasıl açıklıycam o şeyi... Aishhh!
Gidip araştırsana ya orda daha iyi anlarsın ben anlatamam.+82*******:Dinliyorum,anlat...
Bilinmiyor:Sen istedin, anlatıyorum.
Şey kızlar için olan şey olur ya bilir misin?Özel günleri olur hani.İşte o özel günlerde o özel şeyi önlemek için kullandıkları şeye kanatlı şey diyorlar.Aslında onların bir adı var ama ev arkadaşım erkek olduğu için böyle anlaşıyoruz.+82*******: Erkek arkadaşının numarası ekli değil mi sende?
Bilinmiyor:Hayır,yani evet...Numarasını değiştirdi ben de aklımda kalanları yazdım.Sen çıktın.Henüz arkadaşımı kaydetmedim.
+82*******: Neyse sen git arkadaşına tekrar söyle o kanatlı şeylerden alsın.Kkkk *_* Ha bir de o söylediğin özel günlermiş,kanatlı şeylermiş neymiş işte onların hepsini biliyordum kkkkk ^_^
Bilinmiyor:Nasıl yani?Ben onu nasıl anlatsam diye düşündüm lan !
+82*******: Biraz zeki olsaydın kısa keserdin.Hem benim ne işim olur senin gibi insanlarla~
Bilinmiyor:Huh!?>.<Boşuna mı konuştum ben şimdi! Özür bile diledim lan senden !
+82*******: :Ben mi dedim gel özür dile diye?!?
HOPONOZO COK
SOVOROMÖPÜLDÜNÜZ
NEKTARİLERİMM 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nartanem ||KAKAOTALK ✓yoongi
AdventureMinji: Senin fanın değilim swag kkkk Yoongi: Biliyorum fanım olmadığını!Yüzüme vurup durmasan! Minji: Fanların şuan çıldırıyor olmalı sevgilim ^^ Yoongi: Çok kötüsün bebeğim *_*