SENSİZ BEN

322 18 2
                                    

Bizim imkansız olduğumuzu düşünüyordu, ama yanılıyordu. Biz imkansız değildik. Biz olabilirdik. Sadece bir kaç şeyden vazgeçmek zorunda kalırdık ama biz olurduk. Ateş'e döndüm. Gözlerinden yaşlar akıyordu. O, o ağlıyordu.

"Neden Ateş ? Neden böyle düşünüyorsun ? " dedim. Acı çekiyordum işte. Onu delicesine seviyordum. Hatta aşıktım. Dahası aşktan da öteydi bu. Bambaşka bir şeydi.

"Ben ateşim Nazlı. Seni de yakarım kendimi de. Bizden kalan tek şey küllerimiz olur be güzelim." dedi fısıltı şeklinde çıkan sesiyle. Gözlerimdeki yaşları silip konuştum.

" Senin ateşinde kül olmaya hazırım." Bana baktı. Dudakları yukarı kıvrıldı usulca. Sonra tekrar önüne döndü. Bir daha baktı bana. Ne diyeceğini çok merak ediyordum.

"Nazlı..." dedi. Gerisini getiremedi. O da acı çekiyordu işte. Gözlerinde görüyordum o acıyı. Akan yaşlarında hissediyordum.

"Ateş. Bizim aşkımız her şeyin üstesinden gelir ki. Biz imkansız değiliz ki. Neden yapıyorsun bunu bize ? " dedim. Bitmiştim artık ben. Tükenmiştim.

" O zaman daha beter olacağız Nazlı. Şimdi en azından kavuşamadık deriz. Kara sevda deriz. O zaman ne diyeceğiz peki. Bir birimize tutunsak ne zamana kadar dayanabileceğiz. Yine acı çekeceğiz işte. Değişen bir şey olmayacak." dedi. Oluk oluk akan gözyaşları arasından.

" Yanlıyorsun Ateş. O zaman ikimiz olacağız. Kırıldığımız yerden çiçek açacağız. Düşsekte kalkacağız. Yılmadan, pes etmeden, başaracağız. Ama tamam. Madem istemiyorsun, senin dediğin olsun. Ben aşkımı kalbimde de yaşarım." dedim ayağa kalkarak. Arkama dönerek yürümeye başladım.

"Nazlı." dedi Ateş. Durdum.

"Madem kül olmaya hazırsın, kül olalım o zaman."

• • •

Merhaba arkadaşlar öncelikle. Bölüm geç geldi farkındayım fakat gerçekten yoğun bir sene içerisindeyim. Bunun için sizden çok çok ve çok özür diliyorum. Ayrıyetten diğer bölümlerde önceden ne yaşadıklarını  anlatacağım neden imkansız olduklarını düşündüğünü daha detaylı bir şekilde anlatacağım. Şimdi bu bölümde ne olduğunu pek anlayamasanızda diğer bölümleri okudukça anlıyacağınızı düşünüyorum. Diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama müsait olduğum anda direk atarım.

Sizleri seviyorum

SENSİZ BEN (NAZAT) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin