PUKUL 8 PAGI

34 4 1
                                    

Seperti biasa,mereka akn ke U dng menaiki kereta Jin.Sampai di kolej,mereka pun pergi ke kelas dn ddk di tempat masing2.

"Eh, aku lupa nk siapkan kerja yg Prof Joongki bagi semalm,V......boleh x......aku nk....."belum habis Jimin berkata V dah membalas."Andwae.""Bolehlah V....klu kau bagi aku tiru,aku belanja kau mkn....please.....""Andwae"balas V ringkas.Jimin tetap membuat muka comel."Ye lah.Yelah.....Nah...menyampah pulak aku tengok muke kau yg x comel tu....""Yes.....gumawo chingu....love you....""Eiiii..."balas V geli.Jimin terus meniru kerja V.Tiba2,Prof Joongki masuk.Terkejut Jimin kerana dia masih x siap lagi kerja tu.

"Selamat pagi semua.Hari nie kita menerima pelajar baru .Sila masuk dan perkenalkan diri awak.""Annyeonghaseyo.....naneun Jung Yerin imnida.Sila beri tunjuk ajar .Jika sudi...."kata pelajar baru itu."okay, Yerin.Kamu boleh ddk di sebelah ........di.....ha.....sebelah Sana."kata Prof Joongki sambil tersenyum."

"Nae....kamsahamida...."Yerin pun dkk disebelah Sana."Annyeong....Yerin imnida....""Annyeong....Sana imnida...."balas Sana."Sana....nk tanya......siapa lelaki yg pakai baju biru tu?""Ouh ....itu Jimin.Kenapa?awak suka dia ye....""Eeehhh....mane ada....pandai je awak ni...."Prof Joongki"Okay saya nk pergi meeting....jng bising ya...."

"Yessss.....dah siap...""hmmmm.....meniru je la kerja kau Jimin.
.."kata V.Yerin memandang Jimin.Tiba2 Jimin memandang Yerin,cepat2 dia melihat buku rujukan nya."Kenapa fia pandang aku....malu nya......"malu Yerin."Comelnya budak tu...."kata hati Jimin.

KRINGGGGGGGG

"Okay jom pi lunch.....lapar dah nie.....""Jom~"kata mereka.....
"Okay...dah rehat.....jom pegi Cafe?""Okay jom.... "balas Yerin.


LOVE ME~~~Where stories live. Discover now