DI CAFE

31 4 3
                                    

Jimin dan kwn2 nya ddk di satu meja.Yerin dan Sana pun sampai di cafe."Yerin.....Sana....."kata J hope."Ouh,korang pun ke cafe jugak."kata Sana tersenyum."Haah .......eh.....join la kitaorang.Ade dua tempat kosong nie."ajak Jin."Bilaeh ke???""Boleh....no problem ....."kata J hope."Kamsahamida..."kata Sana.Mereka memesan makanan.

Yerin asyik memandang Jimin."Kenapa awak asyik pandang saya ???"tanya Jimin."Saje .....wae ....x boleh ke???""Okay....tengok la muka saye ni lama2....saya tau la saya nie hensem....comel....tengok lah setiap saat dan bila2 masa...."sindir Jimin."Eiiii....perasannya.....,"kata Yerin."hahahahaha"gelak mereka.

Makanan yg di pesan pun telah sampai.Mereka pun makan sambil berbual bual.

Habis mkn...mereka pun balik ke kelas dan belajar seperti biasa.

Dlm perjalanan pulang...Sana menanya Yerin."Yerin....awak suka Jimin kn....""Eh...mana ada....memandai je awak ni..."Yerin senyum dan menundukkan kepala nya."Yela tu....macam saya x tau pulak...klu awak suka kn dia....berterus terang je la....""Hehehehehe...."jwb Yerin.Mereka ketawa.

WAKTU BALIK

Jimin dan kwn2 nya tinggal serumah.Mrk pun balik ke rumah.Dlm perjalanan pulang mereka ternampak Yerin dan Sana di bus top.Mereka menyapa Sana dan Yerin."Sana......Yerin......tak balik lagi?"sapa V."Ouh.kitaorang tunggu bus nie." Jwb Yerin."Mianhae kami x dpt tumpangkan sbb dalam kereta nie semuanya gemuk2....sampai x muat nk tumpangkan korang berdua yg kecil nie...."sindir Jin"Ehhhh....die yg gemuk..kata org pulak..."kata J hope"Okay lah....kami balik dulu....Bye...."kata Jimin."Bye...."jwb Yerin."Jom...bus dh sampai..."ajak Sana."Jom....."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE ME~~~Where stories live. Discover now