opah iphone

8 1 1
                                    

Pada suatu hari yang indah, terdapat sebuah keluarga yang memakai telephone iphone.
     Seorang opah ingin memakai telephone iphone itu juga kerana anak-anaknya dan cucu-cucunya memakai iphone... Opah itu juga inginkan telephone  tersebut
kerana sekarang opah itu memakai telephone asus...
       3 hari sebelum hari lahirnya, semua anak dan cucunya pulang ke kampung untuk menyambut hari lahirnya....
         Keesokan harinya, seorang cucunya yang bernama ania ternampak opahnya menangis.... Ania bertanya " kenapa opah nangis tiba-tiba".... opah pon menjawab"opah pon nak pakai telephone iphone macam korang, walaupun opah dh tua tapi opah ada citarasa yang tinggi....'' kata opah kepada Ania...
      Ania hanya ketawa apabila opahnya berkata begitu...Pada malam hari,Ania menceritakan hal itu kepada semua ahli keluarga...
       Kemudian semua ahli keluarga ingin membeli telephone iphone 7 untuk opah untuk diberikan pada hari lahir opah....
      Pada hari lahir opah,Ania dan ahli keluarganya berpakat untuk membuat kejutan kepada opah untuk memberikan telephone itu...
      Opah berasa gembira dan terharu kerana mereka membeli telephone iphone untuknya.... Opah berkata"opah berasa amat terharu kerana kamu semua sanggup membelikan opah telephone iphone yang opah lama inginkan..." Semua anak cucu opah mengucapkan sama2 kepada opah dengan serentak sambil ketawa....
       Oleh itu, seluruh ahli keluarga besar opah telah rasmi menjadi keluarga iphone....
                       TAMAT

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

opah iphoneWhere stories live. Discover now