1.

35 12 3
                                    

Hande:
Yine bir yaz sabahı güneşiyle uyanmıştım. Aşşa indiğimde demir üstünü başını değiştirmiş aynanın karşısından bana gülüyordu.

Hayrola nereye böyle.

Ya hani bu dün kafeteryada gördüğümüz kız varya işte onun telefon numarasını aldım bugün onla buluşup birşeyler içicez

Yaaa demek öyle iyi baybay

Noldu seni bi üzgün gördüm.

Hayır neden üzgün olayım. Hadi bb

Demir evin kapısını sert bir şekilde carparak evden yokoldu. Hande hemen kendisini toplayıp kendisine kahvaltı hazırlamaya başladı. Tabiki yine tek başına kahvaltı yapacaktı. Tam ağzına bir lokma atacakken kapı zili çaldı. Kapıyı açtığında bide ne görsün en yakın arkadaşı didem ve elinde büsbüyük bir hediye kutusu.

Tatlım hoşgeldin

Hoşbulduk bitanem. Biliyosunki sana ev hediyesi alamamıştım buda benden sana ev hediyesi.

Tatlım yaa ne gerek vardı. Bende daha az önce kalktım demirde bitane kız varmış onla buluşmaya gitti. Bende evde tek başıma kahvaltı yapıcam diye üzülüyodum. Ama sen geldin hadi gel beraber kahvaltı yapalım.

Yok tatlım saol. Bende kahvaltımı yapıp geldim. Sonra işte aklıma sen geldin. Bi gideyim halhatır sorayım dedim.

Aa sen şimdi en yakın arkadaşını mı kıracaksın. Lutfen itiraz istemiyorum hem kahvaltıda yeni fırından çıkmış çıtır çıtır simit var sen dayanamazsın taze simite. Hadi hadi inat etme.

Iyi peki madem o kadar dil döktün. Ama sana birşey söyliyimmi beni çok iyi tanımışsın.

Hahahahaa

Daha sonra didemle hande kahvaltı masasına doğru ilerlediler. Handeninde dediği gibi masa taze simit kokuyorduuu.

Daha sonra beraber kahvaltılarını ettikten sonra didem:

Artık ben gitsem iyi olur.

Neden tatlım otursana daha çok erken.

Olsun ben gideyim artık yaaa evin işleri beni bekler hadi görüşürüz. Pazartesi günü seni berilin galasına bekliyorum.

Ben gelemem yaa demir evde yalnız olmaz.

Yaa kızım demirin patronu canberk bey yokmu onun kardeşinin galası

Hee o tipsiz olan canberk mi???

Kızım senin ateşinmi var yoksa bana mı öyle geliyo?? Kızım o bikere dünya yaķışıklısı tamam mı????

Öf tamam beee belki gelirim belki gelmem.

Hadi bb

Bb
Hande kahvaltiliklari toplarken yakışıklı kardeşi demir kapıdan iceriye girer kapıyı öyle bir örterki masanın üstündeki bütün eşyalr sarsılır.

Yavaş bee öküz 😲

Ben odamdayımmm

Ben sna ne diyorum sen bana ne diyosun yaaa

O sırada handenin telefonu çalar ve elleri ıslak olduğu için telfona dokunamaz. Yukarıya doğru bağırır.

Demirrr ablacım telfonum caliyor ellerim ıslak olduğu için dokunamiyorum. Bana getirirmisin.

Demire laf anlatmak hande için cok zordur ama kardeş işte atsan atılmaz satsan satılmaz. Demire birşey yaptırcaksan dil dökmen gerkir.

Demirin cevabı:

GECE KUŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin