KA 3

15.1K 34 0
                                    



Aku terdengar bunyi hon di laman rumah .Ni mesti Si Alena Taguna tu . Dahlah lambat kang tak pasal ii , aku kena buang U nnti .

"Kejap ! " aku menjerit depan pintu . Aku capai heels yang aku baru beli haritu dekat Paris goshhhhh .

Seusai itu , aku dengan cepatnya masuk kereta Alena .

" Sorry lambat beb , jalan jem " Alena berkata

"Go to hell dengan jem kau tu , padahal baru lepas making out dengan boyfriend kesayangan kau tu kan ? "

Aku lihat Alena tersengih macam kerang busuk dekat sebelah. " Dah cepat sebelum jem betul ii , dh pukul 8.45 dh ni , aku kena daftar pukul 9 ni cepatlaaaaa "

"Ya, tuan puteri sebentar , patik drift ya tuan puteri , wear your seatbelt tuan puteri , kalau excident patik tak mahu bertanggungjawab puteri "

"I know , can you just fucking drive the car please "

"Alright alright "

Kereta Alena dipandu memasuki highway . Semasa perjalanan , aku hanya membisu dan kereta dipenuhi dengan suara radio sahaja

Sampai di Havard University , mulutku tercengang melihat keindahan bangunan U ni , tak ubah macam istana .


Selepas Alena parking keretanya , dia membawa aku berjumpa dengan principal U ni . Aku dengan terkedek-kedek ikut je mana minah ni nak bawa aku .

Semasa perjalanan nak pergi bilik principal , semua lelaki usha aku semacam , ' like what the heck macam tak pernah tengok orang je ' getus hati Alexa .





To be continued.......





Sorry for the long time update , i busy sikit lately because i have a big exam coming up but it doest mean that i have to stop updating right , So u guys have to wait for the upcoming chapter . Please vote or comment , stay tuned . 😚😋🙆🙆

Kisah Aku ;)Where stories live. Discover now