Angela:[NIEČ AKO EPILÓG]
Práve sme dorazili do nášho nového "domova". Od kedy sme s bratom a jeho ženou opustili otcovu svorku tak už skutočný domov nemám. Na začiatok by som sa vám mala predstaviť. Som Angela Wolf Dillight. Som najmladšia samica našej rodiny. Moje bety sú môj brat Nicolas Wolf Dillighta jeho žena Anna Wolf Murder. Ak sa pýtate prečo som alfou práve ja a nie môj brat tak odpoveď je jednoduchá. Narodila som sa v znamení luny. Moje znaky sú tetovanie vlka na chrbte, vlčej labky na pleci(pravom) a nádpisu I WOLF na ľavom pleci a ako posledné som sa narodila s príveskom. Nikdy si ho nedávam dole.
A ovládam živly, to je o mne asi všetko.
Sťahujeme sa do nového mesta z dvoch dôvodov. Prvý vyrazili ma zo školy. Dôvody? Noo tak abstinencie, bitky, odvrávanie, fajčenie a vyvrcholilo to tím že som riaditeľovej dcére podpálila vlasy. Mali ma vyraziť skôr ale pre moje nadpriemerné výsledky to nespravili. A ten druhý je že nám niekto podpálil celý les. A tak tu (v aute) trčím asi šesť hodín a smerujem neviem kde do riti a ak ste si mysleli že to ja rozhodujem kde ideme tak ste na veľkom omyle. Rozhoduje brat a ja som nútená sa mu podriadiť. Snažím sa zaspať . Už nevnímam skoro nič keď zacítim paže ktoré ma držia pod kolenami a pazuchami. Niekde ma nesie a ja sa nehodlám pohnúť. Po niekoľkých minútach počujem ako nejaká konverzácia ustala a cítim na sebe mnoho pohľadov. Následne ku mne niekto podíde a ja podľa hlasu zisťujem že je to John:,,Dobrú krpec zajtra máš školu" A upadám do temnoty.
OFIKO. 1. KAPITOLA
Angela:
Budím sa na nepríjemní zvuk budíka. Chcem sa nahnúť a vypnúť ho ale namiesto toho s hlasným rachotom padám na zem. Ani nie o tri minúty na to sa otvárajú(no ak sa dá povedať vyrazia otvárajú tak ok) dvere a v nich všetci zo svorky(členovia rodiny) v bojovej pozícií. Ja hneď na to spustím obrovský smiech (asi ako keď si medveď kýchne) a oni si až teraz všimnú že ja ležím na zemi ako debil. Po chvíli sme sa všetci (najme ja) upokojili a išli do svojej izby. Ja som sa umyla, prečesala si vlasy a obliekla sa.V tomto som vyšla pred dom kde ma čakali John, Lysa, Lydia a môj brat. Lysa mala oblečené:
YOU ARE READING
She Wolf
WerewolfOna: Náladová, múdra, rýchla, miluje adrenalín, tanec,spev,gymnastiku a les. Jej meno je jej presným opakom. On: Arogantný, panovačný(až na priateľov) .Miluje les, adrenalín (ženy). Jeho meno(priezvisko) je veľmi výstižné. Čo sa stane ak sa tieto d...