...
FolytatásHurrá, egyedül maradtam!
Még mindig nem láttam Cole-t.
Hát akkor úgy döntöttem, hogy be baszok XD. Volt sör, bor, pálinka......10 perc múlva, már azt se tudtam hogy hol vagyok.
Végül annyit ittam hogy kidobtam a tacssot. Sugárba hánytam, amikor egyszer csak valaki megfogta a hajamat, hogy ne legyen tiszta hányás. Nem láttam hogy ki fogta ,de nem is érdekelt abba a pillanatban. 5 perc után már végre abba hagytam, és megtudtam nézni hogy ki fogta a hajamat.Megfordultam és megláttam őt, Cole-t. El sem hittem hogy Cole Sprouse fogta a hajamat miközben RÓKÁZTAM!!!
Én: ööö, szia-a .Kö.. köszi hogy segítettél.!
Cole: szia, semmiség. Figyu nem akarsz táncolni?
Én: Deee persze.
Cole: oké, gyere😏😉
Cole rohadt jól táncol. El sem hittem hogy vele táncolok.
Ebbe a ruhába volt:
Körülbelül olyan éjfél volt, és még mindig Cole-al beszélgettemCole: Bella, nem szeretnél itt aludni, látom rajtad hogy álmos vagy!
Én: ööö, hát szívesen itt aludnék, ha nem gond!
Cole: de hogy gond, nyugodtan alugyal itt!
Én: esetleg a barátnőm is itt aludhat?
Cole: persze!!
Én: rendben, köszi!❤
És hol alszunk majd?Cole: hát te aluhatsz az ágyamban, a barátnőd pedig a vendég szobába. Megfelel?
Én: ahaaa persze!😊💜
Abban a pillanatban a szívem csak dobogott.El sem tudtam hinni higy Cole Sprouse ágyában alszok majd.Vajon ő is velem fog aludni?
Na hogy tetszett? Várjátok már a folytatást? ❤
YOU ARE READING
Cole Sprouse és én 👨💓👩
RomanceEzt a történetet azért íróm meg mert, imádom Cole Sprouse-t. ❤