Ahojda, jak by se dala začít kniha, než klasickým představením postav knihy. Tak si je teď představíme. :-)
Hlavní postavy:
Daisy Brief .(17let).. Daisy je obyčejná sedmnáctiletá holka, která si žije klasickým životem středoškolačky.
A i když by už chtěla, taky nějakého toho přítele, přesto o ní nikdo ne a ne zavadit. Žije sama se svoji matkou a nevlastním otcem, kterého nemá ráda.Isabella Brief .(35let).. Daisyina krkavčí matka, která se stará pouze o sebe a svého přítele. Na svou dceru myslí jen tehdy kdy je třeba něco udělat.
Její chování se, ale postupem času své chování mění a chce po dceři odpuštění... Jak se zachová, ale Daisy?Kevin Owkel.(38let).. Kevin, je Daisyin skutečnej otec, který žije na ulici.
Když k němu jednoho dne v parku Daisy přijde, tak se jeho život začne znovu vracet do normálu. Má to jen jeden háček ... Vztah Kevina a Daisy neni zrovna ideální. Je hodný, milý, laskavý.Rower Frei.(35let).. Rower je jednoduše zmetek. Je drzý, hrubý a nepříjemný, Isabellu si omotal kolem prstu a ta mu je teď věrnou manželkou.
Příšerně, ale nenávidí svoji nevlastní dceru Daisy. Pořád na ni jen řve a když Isabella neníMaysilie Overin.(17let).. (zkráceně Maysie)
je Daisyina spolužačka a nejlepší kamarádka. Ona jediná ví co se děje u Daisy doma.
- je jediná, která ví o Kevinovi, jako Daisyiny přítele
Maysie je hodná, milá, příjemná. Svou nejlepší kamarádku Daisy by nikdy nebechala ve štychu.Bobby Klein.(18let).. Daisyin tajný ctitel, který se po Daisy vždy zálibně kouká a posílá jí anonymně dárky.
Když se dozví, že má Daisy přítele, tak se mi zhroutí celý svět, ale nevzdává se a snaží se Daisy vyznat lásku.Ahojky, toto je jen představení postav. Ale v nejbližší době se vrhneme na samotný příběh ... Tak se zatím mějte a smějte, milujte se a mějte se rádi a těšte se na samotnou knihu.😉😘
S úsměvem vám mávají:
>NatyFokko33<😘
ČTEŠ
Krutá strana lásky
Teen FictionPříběh o sedmnáctileté dívce jménem Daisy, která prožívá obyčejný středoškolský život. Jednoho dne se však mnohé změní. Daisy se zamiluje do jednoho o dost staršího muže. Později se však ukáže, že muž, kterého miluje je vlastně její biologický otec...