Noua putere

74 8 0
                                    

Atunci cand era pe cale Aizen sa ii loveasca pe prietenii nostrii,noi aparem in forta in fata lui.

Unul dintre prieteni spune:

-De la cel care vroia sa ne atace mai inainte simtieam o mare energie spirituala,dar de la Haruki si Ichigo nu simt nici o putere(cei pe care vroia sa ii atace Aizen puteau sa vada spiritele)!

-Ar fi bine sa schimbam locul,nu crezi? zice Ichigo.

-Si daca nu vreau? raspunde aizen.

Dupa ce a zis asta,eu si Ichigo mergem spre el si ii tragem un pumn,iar el este ariuncat la 2 km departare.

Noi mergem dupa el si incepem sa ne luptam cu el la egalitate,iar dupa ceva timp,amandoi(eu si Ichigo), spunem:

-Acum e timpul! Sa o facem! Mugetsu!

Imediat se vede o lumina neagra prin jur impreuna cu niste flacari negre. Eu si Ichigo avem acum parul lung si negru si eram imbracati in mugetsu.

Ichigo se duce primul sa il atace pe Aizen,dar el se fereste imediat folosind shumpo.

Imediat el a ajuns in spatele meu,pentru ca vroia sa ma distruga,dar eu anticipasem asta si il atac prima. El nu a avut timp sa se fereasca,asa ca a fost prins in Mugetsu.

-Esti terminat! zic eu.

Dupa ce s-a incheiat tehnica,Aizen incepe sa se regenereze.

-Ce?!,ne miram noi.

Inainte de a se regenera complet,apare Urahara si ii face un kido creat de el. Aizen vazand ca nu s-a intamplat nimic,spune:

-Ati esuat! Muahahaha!

Dar imediat o lumina rosie iese din el,iar Hougyokul il paraseste. El revine la normal si spune:

-Ce?!

-Acel kido care l-am pus pe tine era ca sa te sigileze si ca sa nu mai poti fi compatabil cu Hougyoku! zice Urahara.

-!!!

Aizen pana la urma este sigilat cu ajutorul kidoului.

Bleach-A fan's storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum