" Woo teruk siak muka aku , ni kalau hantu tengok ni mesti lari !"
tiba tiba mcm ada lampu menyala plk kat kepala juliana
" time to have fun " idea boekk sudah mari !
juliana terus ke laptop nya lalu membuat video call kepada kembarnya Tengku Julian Eyrish yg berada di Engand .
" hi "
" hi , eh wait a minute who are you ? what are you doing there ? where Juliana ? "
" woo woo chill lex ahh tanya satu satu boley x "
" Huh , oky who are you and where juliana ? "
" you rasa I siapa ? and juliana ada jee kat sini "
" I tanya you pastu you tanya I balik fine you jawab sendiri soalan tuu I nk off ! "
" oky ii ni I laa Juliana apa laa you ni xkan laa twins sendiri pon xknl "
" pasal I knl siapa twins I la I tanya you siapa but now you are not my twins "
" ni I la juliana I tengah wat experimen kat muka I niyh "
" hah experimen apa sampai muka you jadi camtu ? "
" I kan nak pimdah sekolah so sebab x nak nnt diorang kenal sape I , I touch up laa muka I jadi camni see you sendiri pon xknl I kan tadi ."
" ouhh kiranya jadi laa you nk pindah sekolah kerajaan tu "
"ofc laa jadi ni juliana laa apa yg dimintak semua dia dapat "
" huh berlagak ! "
" so agak agak camne you rasa aky ke x ? "
" hah apa yg oky nya "
" huh , you ni lembab laa lilian mcm mana ngan muka I skrg ni " lilian tuu nama samaran utk julian tapi cuma aku je yg boleh panggil nama tuu yg lain panggil dia eyrish.
"ouhh , muka you lain gilaa mmg seram I tgk "
x dinafikan muka Juliana Antasya kini benar ii berubah selepas di touch up kan diinya sendiri . muka nya yang lawa itu di touch up menjadi sedikit cengkung dan mata nya yg bewarna hazel itu dipakai kan lens bewarna hitam pekat dan di sarung kan spec mata . muka nya kini tidak ubah seperti nerd yg hodoh .
" alaaa chill lex mmg ni pon kan tujuan utama I , xnk sesiapa pon tahu I nie siapa ,"
" suka hatiy you laa anne nk wat camne pon asl kan bahagia " mesti dah malas nk layan niyhh
" hehe I mmg selalu bahagia pon . "
"uh btw mommy ngan daddy tau x you wat muka camtu ? "
" xknp ? ;
" ha daripada you semak tunjuk muka you depan I better you gie tunjuk muka you yg lawa sangat tu kat mammy ngan daddy lagipon I nk gie lepak ngan eric lps nie "
" ouhh ouk nnt kirin salam sayang kat eric tau kata kat dia muah muah muah hehe k i chaww dulu bye "
hahaha tetiba kelakar pulak bila wat muah3 tu ikut cara datuk seri vida .
aku pon keluar dari bilik dan cari mommy and daddy. macam julian jugak bila mommy daddy nmpk je muka aku terus mereka terperanjat dan tanya aku ni siapa . Aku mmg dah xleh tahan tgk muka diorang pon terus ketawa .
Setelah penat bersoal jawab ngan mammy daddy aku pon terus naik ke bilik dah mencuci muka . perhhh mmg x sabar ahhh nk masuk sklah esok mesti nnt aku kene palau kan.