Jimin 8 yaşında;
Yatağımın altından gelen sesle gözlerimi hemen açtım. Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip yattığım yerden doğruldum ve çıplak ayaklarımı soğuk, tahta zeminle buluşturup içimin titremesini sağladım.
"Gel. Benim yanımda güvende ol."
Fısıltıdan daha kısık olan soğuk ve hiç bir şekilde güven vermeyen ses yüzümdeki gülücüğü daha da büyütmüştü. Dizlerimi kırıp yere eğildiğimde kafamı yatağın altındaki boşluğa götürüp gözlerimi karartıya diktim. Bir süre bakıştıktan sonra yatağın altına girip beni kucaklamasına izin verdim. Onu seviyordum, beni koruyordu.
Jungkook 8 yaşında;
Babamın odasından çıkıp mutfağa ilerledim. Burnuma güzel geliyordu. Annem yemek yapmış olmalı.
"Anne~ babam su istiyormuş. Bana bir bardak su verir misin? Götürüp geleyim."
Gözlerimi büyültüp kocaman gözlerle anneme baktım. Elindeki tahta kaşığını bırakıp raflardan büyük, kulplu bardağı eline aldı ve dolaptaki cam şişeyi çıkarıp bardağı doldurtuktan sonra bana verdi. Yüzüme bakınca irisleri korkuyla açılmıştı.
"Jungkook! Yine mi düştün sen? Yaralanmışsın."
Uyarıcı ses tonuyla söylenip mutfakta bulunan herhangi bir bezi alıp suratımdaki kanları sildi.
"Uh...Yara yok. Kan nereden bulaştı?"
Endişeli olduğu her halinden belli olan anneme bakıp kocaman gülümsedim.
"Endişelenme. Sadece babamla oyun oynuyorduk."
•••••••••••••••••
Selam~
Bu benim ilk kitabım. Aklıma birden gelen garip bir konu ile bu kitabı yazmaya karar verdim.
Açıkçası yazımıma pek güvenmiyorum fakat yine de yazmayı sevdiğimden dolayı yazacağım.
Elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım.
Umarım kitabım beğelinir (≧∇≦)/
Neyse çok konuştum. Sizi seviyorum. Bir daha ki bölümde görüşme üzere~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer Rabbit 🐇 //Jikook
FanfictionO sadece küçük bir çocuktu. Etrafa ne gibi zararları olabilirdi ki?