1. Karneval

31 8 4
                                    

A=Ally P=Panička
A ,,Ach jooo kam mě zase táhneš!?"
P ,,Jen pojď Ally bude se ti tu líbit."
A ,,Ne to snad nemyslíš vážně karneval?"
A ,,Karneval je taková organizace kde se musíš se tam přestrojit za něco a být v tom tam celý den!"
P ,,Ally pojď do kabinky tady tě převléknu."
A ,,Ano už běžím jsem ta nejlepší čuba na celým karnevalu"! pomyslím si
A ,,Co co to jako děláš já si to líbit nenechám žádnej obleček unicorna nebude!"
A ,,Jen počkej!" a kousla jsem svou paní do palce u nohy.Ta potom začala ječet až tam přilítnul chlápek z ochranky.

O=Ochranka
O ,,Co se tu děje???????"
P ,,Ale moje Ally mě kousla nemůžete jí přestrojit vy????"
O ,,Ale jistě Ally pojď pojď sem!"
A ,, To víš že jo já tu budu chodit jak blbec v oblečku unicorna a ostatní za princezny." tak sem ho taky kousla do zadku.Ten vylítl do vzduchu a já měla šanci:3
A ,,Tak se mi to líbí a teď můžu jít pro obleček princezny." A zaběhla jsem do místnosti kde byli oblečky.
A ,, Kde ke všem čertům je??? Ááááááá tady je." popadla jsem oblek a šla jsem za paničkou
A ,,Paničko už jsem zpět a nesu ti obleček princezny prosím přestrojíš mě ???" a začnu kňučet áá zabralo to😍.
P ,,Ally co pak ?? Ty chceš tento obleček???pojď já ti dám tedy princeznovský obleček."

Po 1 hodině jdeme se zapsat do seznamu vystupujících.
Or=organizátorka
Or ,,A teď k nám přijdou Cecílie Novotná a její čivava Ally!!!!!!

A ,, Všichni nám tleskaj a to já nesnáším!!!!!!" Nesnášim to tak začnu štěkat ,,Haf haf......." všichni náhle stichli a potom se mi začali smát a to je další věc kterou nesnáším!!!!
P ,,Ally nech toho!!!!!"
A ,,Proč mě vokřikuješ já nesnáším když se mi někdo směje!!!!!!" ,,Mám nápad tenhle kluk se mi směje ze všech nejvíc hmmmm co mu jen províst."

A ,,A mám to sem přece na vodítku takže bych mu mohla obmotat vodítko kolem nohou a potom udělat to samí i organizátorce.Jdu na věc proběhla jsem kolem toho kluka obmotala sem se vodítkem o něj a on pak spadl na držku a to samé udělala i ta organizátorka;)."

Or ,,Cecílie Novotná a její čivava Ally jsou dyskvalifikovány"(sorry nwm jak se to píše😎😎)
P ,,Ally podívej cos provedla!!!!!!!" ,, Jsme dyskvalifikovány!!!!!!!"
A ,,Ale to já vim vždyť o to mi šlo!!!" Sem spokojená jenom panička je rozlobená ale to nevadí to napravím😹😹"

A.   P.S.: a panička mě nikdy už netahala na karnevaly:)




Ahoj tady to je má new storka a budou to jednodílové storky s čivavou Ally😎😎😎😎 !!!!!!

Deníček čivavy Ally😍Kde žijí příběhy. Začni objevovat