A=Ally
A. ,,Dneska je super den jdu se svou paničkou a Olčou za mou kámoškou Bárou(je to také čivava) a její panička je kamarádka mojí paničky. Ani nevíte jak se těším!!!!!!"P=Panička O=Olča
P,,Ally Ally Olčo kde jste pojďte sem jdeme za Barunkou!!!!"
A ,,Jo jupíjajou jupíjajou už sprintuju!!!"
O,,Jo já se tak těším až se potkám s Bárou jistě to bude supr holčina."
P ,,Já vám skočím pro vodítka a půjdeme za Barčou hezky pěšky jo?
O ,,Cože já půjdu na vodítku poprvý v životě!"
A ,,No tak si to alespoň užiješ!"
O,, Máš pravdu Ally💛"
A ,,No to víš že mám "
P,,Hoooooolky!!!!!!!Pojďte Ally ,Oli!!!!"Na ulici!:
A Jdeme asi 5 minut a najednou na proti nám jdou naši noví sousedi. Samozřejmě se panička s nimi zakecala.
A ,,Už jsme tam dávno mohli být! Kdyby se panička nezakecala!!"
O ,,No máš pravdu!!"
A. Na nic nečekám a zatahám paničku za nohavici u kalhot.
P ,,Jo Ally už jdu. Tak ahoj a mějte se jistě se stavíme někdy na návštěvu."U Báry:
B=Bára Be. =Berenika (Barči panička)P ,,Ahojky holky ani nevíte jak ráda vás vidím!!:)"
Be ,,Ahoj Cilko já sem taky ráda že vás konečně vidím a koukám že máte nový přírůstek!"
P ,,Ano toto je Olča naše kočička."
Be ,,Pojďte dál a dám nám dělat kávu jo?"
P ,,Jojo dej!"
A ,,Ahoj Baru jak se máš???" pozdravím Báru a jdu jí očuchat.
B ,,Ahoooooooj Ally mám se fajn a ty se máš jak???" pozdraví mě a jde mě také očmuchat."
A ,,Mám se okay!"
O ,,Ahoj Baru!"
B ,,Ahoj hmmm... jak se vlastně jmenuješ??"
O ,,Olča!!"A. S Barčou jsme si hráli až do večera. Hráli jsme na babu u té hry dokážeme dlouho vydržet. No a pak jsme šli domů.
P.S.: Olča má další kámošku:-D
ČTEŠ
Deníček čivavy Ally😍
Humorv této knize je čivava jménem Ally hlavní postavou tento deníček patří jí💘💘💘💘💘 A hlavně to jsou jednodílovky s čivavou Ally💏💏💏